Bjørnestjernen Bjørnson! (BM)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2008

birgittemarie

ja go ide. morten syntes jeg var lidt tosset. men det kan vi jo ikke gøre noget ved
uhh vi glæder os til at få hende

Mænd. De forstår ingenting. 8D;)
Skal jeg sende hende til dig? Hun får muligvis svært ved at vente til d. 13. juli... Men hvis, jeg skal, er jeg bare nødt til at bede om portoprisen oven i de 250,- for ellers ender det i en ren underskudsforretning :$
Men du kan bare få hende d. 13. juli og så er vi ude over det problem. Ellers kan hun komme med min Mor til Århus næste gang, hun kommer og så kan du hente hende der, hvis du skal til Århus og ikke kan vente 8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2008

ka li ja

nej mænd forstår ikke en skid!!!
hvad skal du ha for porto?? hvis det er meget så venter vi bare til vi alligevel kommer op til jer(L)(H)

Anmeld

17. juni 2008

birgittemarie

Jeg skal lige veje hende og det bryder hun sig ikke så meget om, så jeg vender tilbage senere på dagen, når jeg har fået hende overtalt, så jeg kan få undersøgt, hvad det koster at sende sådan en isbjørn - og så klemmer jeg nok også lige en frokost ind til Nova Maria ;)

Skal hilse og sige, at hun GLÆDER sig (L)Men også, at hun sagtens kan vente til den 13. for hun kan godt lide at glæde sig lææænge (H)

Anmeld

17. juni 2008

ka li ja

birgittemarie skriver:

Jeg skal lige veje hende og det bryder hun sig ikke så meget om, så jeg vender tilbage senere på dagen, når jeg har fået hende overtalt, så jeg kan få undersøgt, hvad det koster at sende sådan en isbjørn - og så klemmer jeg nok også lige en frokost ind til Nova Maria ;)

Skal hilse og sige, at hun GLÆDER sig (L)Men også, at hun sagtens kan vente til den 13. for hun kan godt lide at glæde sig lææænge (H)

(L)(L)(L)(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.