Mebach skriver:
Altså; fårk de er nice.
Kan de egentlig vaskes?
PS: hvordan med øjnene? sidder de ekstremt godt fast?
Mille fik en mega nice bamse i barselsgave, men da hun blev en rigtig pilfinger, fik hun næsten pillet det ene øje af.
(den sad måske ikke godt fast fra start) men shit, hvad kunne der ikke være sket, hvis hun fik pillet af, og proppet i gabet?
Øjnene er syet MEGET godt fast på dem med perleøjne og det er... Elvilde Lavine og Bjørnstjerne Bjørnson. De andre har broderede øjne, så der skulle ikke være noget problem.
Vask: De kan helt sikkert overfladevaskes rigtig vådt og grundigt, men jeg ville nok være varsom med at give dem en tur i maskinen, for de er meget tunge, dvs. fyldt meget presset, så jeg tror, de bliver sværre at få ordentligt tørre... Nårh ja, det er så med undtagelse af Elvilde og Bjørnstjerne, for de har skumgummifyld, så dem tror jeg godt, man kan vaske og tørre... Jeg tror alligevel, at jeg ville vaske dem i hånden, så pelsen ikke filtrer for meget. Ellers i en vaskepose måske.
De er desværre syet før jeg selv fik et barn og fandt ud af, hvor vigtigt det er, at man kan vaske legetøjet, så jeg skal saft suseme også snart have gjort nogle nye, der kan gennemvaskes og tørres!!
Og tak, for pæne ord til mine rare bamser (L)
Altså hvis du vil sælge Bjørnson til 250,. så springer jeg til med det samme!!!
Vil gerne komme og hete ham selv Håber jeg kan komme med til babytræf ellers må vi lave en privat-date
De er virkelig super flotte! Kunne blive ved med at rose dem
Det er bare en deal, Nadia :) Du er meeeeget velkommen til at komme efter ham enten d. 13. eller en anden dag!!
Og også tak til dig for bamseroserne (L) Glæder mig til at fortælle dem, at de har fået venlig opmærksomhed! Så bliver de såååå glade ;)
Knus fra B