Bjørnestjernen Bjørnson! (BM)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2008

Rasmine

Altså; fårk de er nice.
Kan de egentlig vaskes?

PS: hvordan med øjnene? sidder de ekstremt godt fast?

Mille fik en mega nice bamse i barselsgave, men da hun blev en rigtig pilfinger, fik hun næsten pillet det ene øje af.
(den sad måske ikke godt fast fra start) men shit, hvad kunne der ikke være sket, hvis hun fik pillet af, og proppet i gabet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2008

Nadi

Altså hvis du vil sælge Bjørnson til 250,. så springer jeg til med det samme!!!

Vil gerne komme og hete ham selv ;) Håber jeg kan komme med til babytræf ellers må vi lave en privat-date :P

De er virkelig super flotte! Kunne blive ved med at rose dem :)

Anmeld

16. juni 2008

birgittemarie

Mebach skriver:

Altså; fårk de er nice.
Kan de egentlig vaskes?

PS: hvordan med øjnene? sidder de ekstremt godt fast?

Mille fik en mega nice bamse i barselsgave, men da hun blev en rigtig pilfinger, fik hun næsten pillet det ene øje af.
(den sad måske ikke godt fast fra start) men shit, hvad kunne der ikke være sket, hvis hun fik pillet af, og proppet i gabet?

Øjnene er syet MEGET godt fast på dem med perleøjne og det er... Elvilde Lavine og Bjørnstjerne Bjørnson. De andre har broderede øjne, så der skulle ikke være noget problem.

Vask: De kan helt sikkert overfladevaskes rigtig vådt og grundigt, men jeg ville nok være varsom med at give dem en tur i maskinen, for de er meget tunge, dvs. fyldt meget presset, så jeg tror, de bliver sværre at få ordentligt tørre... Nårh ja, det er så med undtagelse af Elvilde og Bjørnstjerne, for de har skumgummifyld, så dem tror jeg godt, man kan vaske og tørre... Jeg tror alligevel, at jeg ville vaske dem i hånden, så pelsen ikke filtrer for meget. Ellers i en vaskepose måske.

De er desværre syet før jeg selv fik et barn og fandt ud af, hvor vigtigt det er, at man kan vaske legetøjet, så jeg skal saft suseme også snart have gjort nogle nye, der kan gennemvaskes og tørres!!

Og tak, for pæne ord til mine rare bamser (L)

Altså hvis du vil sælge Bjørnson til 250,. så springer jeg til med det samme!!!

Vil gerne komme og hete ham selv Håber jeg kan komme med til babytræf ellers må vi lave en privat-date

De er virkelig super flotte! Kunne blive ved med at rose dem

Det er bare en deal, Nadia :) Du er meeeeget velkommen til at komme efter ham enten d. 13. eller en anden dag!!

Og også tak til dig for bamseroserne (L) Glæder mig til at fortælle dem, at de har fået venlig opmærksomhed! Så bliver de såååå glade ;)

Knus fra B

Anmeld

16. juni 2008

Rasmine

Men B.M. Rowlings, hvad sker der?
Hvordan er du kommet på navnene og sårn?
Jeg vil også være med til at digte historier!

Kan ikke høre de snakker på denne pc.
>(

Anmeld

16. juni 2008

birgittemarie

Men B.M. Rowlings, hvad sker der?
Hvordan er du kommet på navnene og sårn?
Jeg vil også være med til at digte historier!

Kan ikke høre de snakker på denne pc.

Ha ha :D Det ved jeg ikke... Jeg har altid skrevet historier og morer mig meget med at finde på åndsvage navne, så... Det er en meget hyggelig adspredelse, så det kan absolut anbefales, når du nu sidder der med ferie og ikke har lyst til at rydde op 8D

Anmeld

17. juni 2008

Loggidut

altså...den 13...nu presser du jo endnu mere! Jeg ville så gerne give Tif sådan en bamse...mest fordi de har en historie med sig!

så nu skal jeg lige høre...

er Rosina blød eller hård (stiv)
Har du kun en af hver slags?
og er du sikker på rosina ville komme til at holde af os her i huset?

jeg har sgu ikke en stor skov til sådan et bette dyr, men kan et ævletræ mon gå...lol?

aj jeg er godt nok helt på tåspidserne med den der Rosina...og Tif har jo fødselsdag 2 dage efter....hmmmmm........

Anmeld

17. juni 2008

birgittemarie

Ha ha, Loggi :))

Jeg er sikker på, at Rosina vil elske at bo hjemme hos jer (L) Hun går jo ikke af vejen for et rask spil back gammon og hun har også talt meget om, at hun gerne vil lære at spille nye spil og som jeg forstår det spiller I jo en del spil hjemme hos jer, så jeg er sikker på, at hun nok skal blive lykkelig hos dig og Tif.
Til gengæld skal I to så nok passe lidt på hende i fht alle de hanner, der residerer på adressen, for hun er ikke helt tryg ved den slags. Og det er helt fint med æbletræet. Sådan et har hun længe ønsket sig at sidde i (L);)

Jeg har selvfølgelig kun en af hver, for det er jo fine folk, der ikke finder sig i at blive kopieret 8D

Jeg vil ikke sige, at hun er hård og stiv, men hun er heller ingen slaskebamse... Det er svært at beskrive, så du må hellere selv komme og mærke på hende, men gør det nænsomt og diskret, så hun ikke opdager, at du er i gang med at undersøge hende, for så bliver hun så ked af det (L)8D

Knus fra Birgitte - som er meget glad for, at I kan lide bamserne (L)

Anmeld

17. juni 2008

Loggidut

sørger du så for hun ikke render nogen steder før jeg har befamlet hende?

for så kunne det nu godt være hun blev kidnappet når jeg kørte hjem igen...

knus fra sloggi, som tror manden vender vrangen ud på sig selv når han opdager hans kommende kone er blevet kidnapper...og endda betaler penge for at få lov!

Anmeld

17. juni 2008

birgittemarie

Loggidut skriver:

sørger du så for hun ikke render nogen steder før jeg har befamlet hende?

for så kunne det nu godt være hun blev kidnappet når jeg kørte hjem igen...

knus fra sloggi, som tror manden vender vrangen ud på sig selv når han opdager hans kommende kone er blevet kidnapper...og endda betaler penge for at få lov!

Ha ha ha :D Jeg skal nok sørge for, at hun bliver hjemme så længe. Og jeg skal også nok lade være med at fortælle hende, at hun måske skal flytte hjemmefra, så hun ikke bliver skuffet, hvis du og Tif ikke vil have hende med hjem alligevel!8D

Knus fra Birgitte

Anmeld

17. juni 2008

ka li ja

ååhh ja jeg har jo kigget på elvilde lavine(L)
men jeg ved ikke om jeg vil kunne sørge så godt for hende(er det en pige ??) jeg er bange for hun ikke kommer i fryseren.... kan man så ikke gi hende et godt hjem??!! hun vil jo nok blive vold krammet!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.