Blev det Søndag d. 13. juli? (Babytræf)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2008

ivfmarie

ka li ja skriver:

skal man holde hans fødselsdag når der er baby træf???
morten tager til koncert på arturs fødselsdag. så vi fejre den bare dagen efter...
i kan jo også fejre om aftenen.....?

Ja, her er vi også "onde" forældre... vi holder først Maltes føsda senere - og er ovenikøbet så feje at slå den sammen med Frejas...
Men for H da, med TO fødselsdage med 14 dage i mellem, og så familie spredt over hele landet - så blir man nødt til at samle det lidt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2008

ka li ja

ja jeg havde også tænkt på at samle deres..... men ved ikke om folk har råd til det....
de har med en månede igennem her..
aj vi må nok hellere dele op!!:D

Anmeld

17. juni 2008

birgittemarie

[citat][f][småt]Tut skriver:[/småt][/f] :'( Nej...... Det er jo Noah's 1 års fødselsdag den dag. Det havde jo ellers været super nemt for mig at sejle odden/ebeltoft. Så må vi have et babytræf til gode.[/citat] [citat] Ja det er også Frejas 1 års fødselsdag så desværre er jeg også nødt til at melde pas.. [/citat] Øv bøv :( Det kunne ellers have været rigtig dejligt at se jer to og søde Noah og smukke Freja også. Måske man skulle have konsulteret fødselsdagskalenderen, før man planlagde den slags... Så må vi gøre det en anden gang igen, når vi er kommet over den store fødselsdagsmåned! Knus fra Birgitte

Anmeld

17. juni 2008

Tut

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Tut skriver:[/småt][/f] :'( Nej...... Det er jo Noah's 1 års fødselsdag den dag. Det havde jo ellers været super nemt for mig at sejle odden/ebeltoft. Så må vi have et babytræf til gode.[/citat] skal man holde hans fødselsdag når der er baby træf??? morten tager til koncert på arturs fødselsdag. så vi fejre den bare dagen efter... i kan jo også fejre om aftenen.....?[/citat] Nej, for vi har allerede inviteret til d. 13/7, for da min fætter (noah's gudfar) er falckredder så arbejder han på de mærkligste tidspunkter, så hvis vi vil have ham med til fødselsdage og lign, så er vi nødt til at melde ud i god tid... Så det er desværre allerede arrangeret. Men jeg må komme med næste gang.

Anmeld

17. juni 2008

linemus

birgittemarie skriver:

Det kan vi saaagtens Nadia... Altså hvis vi kan være i vores 70 m2 hus og det får vi jo så se... ;) Men må hellere for en god ordens skyld krydse fingre for godt vejr, så vi kan sidde under tag på terassen 8(
Ellers er der bord- og sofaplads til ca. 11 og så må vi andre sidde på gulvet. Håber I kan affinde jer med ydmyge forhold? (H)

Sagtens :) Som Marie skriver, ender vi alligevel på gulvet med alle ungerne.

Sikke mange vi bliver :) Ih, der sker meget, når man ikke er på en hel dag...

Og må jeg lige tilføje, at du ser noget mindre streng ud nu ;) (L)

Knus Line - stadig med rysteture efter et døgn uden internet :@

Anmeld

17. juni 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Tut skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Tut skriver:[/småt][/f] :'( Nej...... Det er jo Noah's 1 års fødselsdag den dag. Det havde jo ellers været super nemt for mig at sejle odden/ebeltoft. Så må vi have et babytræf til gode.[/citat] skal man holde hans fødselsdag når der er baby træf??? morten tager til koncert på arturs fødselsdag. så vi fejre den bare dagen efter... i kan jo også fejre om aftenen.....?[/citat] Nej, for vi har allerede inviteret til d. 13/7, for da min fætter (noah's gudfar) er falckredder så arbejder han på de mærkligste tidspunkter, så hvis vi vil have ham med til fødselsdage og lign, så er vi nødt til at melde ud i god tid... Så det er desværre allerede arrangeret. Men jeg må komme med næste gang. [/citat] ja ok det kan jeg godt se så.. øv øv øv:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.