Blev det Søndag d. 13. juli? (Babytræf)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. juni 2008

Tynen

Oder was?

I Ebeltoft hos BM.

Nu er der startet ny tråd som ønsket :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2008

ivfmarie

Ja, det blev enden på den lange tråd!

SØNDAG DEN 13. JULI KL CA 10 (ELLER SOM DET PASSER)
HOS BM I EBELTOFT

Anmeld

16. juni 2008

Nadi

Ja manden var sgu lidt utilfreds da jeg fremlagde datoen for ham. men nu må vi se om han overgiver sig... Ellers vil jeg genre lægge lejlighed til en anden gang, hvis vi kan være i min 85km2 store lejlighed på 2.- sal ;) 8D

-nadia

Anmeld

16. juni 2008

birgittemarie

Det kan vi saaagtens Nadia... Altså hvis vi kan være i vores 70 m2 hus og det får vi jo så se... ;) Men må hellere for en god ordens skyld krydse fingre for godt vejr, så vi kan sidde under tag på terassen 8(
Ellers er der bord- og sofaplads til ca. 11 og så må vi andre sidde på gulvet. Håber I kan affinde jer med ydmyge forhold? (H)

Anmeld

17. juni 2008

Lene76

birgittemarie skriver:

Det kan vi saaagtens Nadia... Altså hvis vi kan være i vores 70 m2 hus og det får vi jo så se... ;) Men må hellere for en god ordens skyld krydse fingre for godt vejr, så vi kan sidde under tag på terassen 8(
Ellers er der bord- og sofaplads til ca. 11 og så må vi andre sidde på gulvet. Håber I kan affinde jer med ydmyge forhold? (H)

hehe der er altid godt vejr derover i ebeltoft når jeg kommer har aldrig oplevet at det sku regne... hehe

har forresten lige aftalt med manden at han køre i mine svigerforældres sommerhus den dag, hvis jeg ik har bestået så jeg kommer helt sikkert den 13 juli:D glæder mig allerede til at se jere allesamme også må vi håbe at viktor er lidt mere frisk end sidst.... hmmm den dårlige mor havde taget sin syge søn men lungebetændelse med med det bette pus, kan huske at loggi sad med han og han var bare helt stille og flad for energi

Men han har ik været syg siden så vi kommer friske.... hehe:D

Go trisdag til alle.

Knus fra Lene

Anmeld

17. juni 2008

ivfmarie

birgittemarie skriver:
...Ellers er der bord- og sofaplads til ca. 11 og så må vi andre sidde på gulvet. Håber I kan affinde jer med ydmyge forhold? (H)

Er det egentlig ikke altid der man ender til babytræf/mødregruppe alligevel?

Når tiden nærmer sig, BM, så må vi lige lave en liste over hvem der tager hvad med - du skal ikke stå med det hele selv :D

Anmeld

17. juni 2008

Tut

:'( Nej...... Det er jo Noah's 1 års fødselsdag den dag. Det havde jo ellers været super nemt for mig at sejle odden/ebeltoft. Så må vi have et babytræf til gode.

Anmeld

17. juni 2008

Sille

Ja det er også Frejas 1 års fødselsdag så desværre er jeg også nødt til at melde pas..

Anmeld

17. juni 2008

Nadi

birgittemarie skriver:

Det kan vi saaagtens Nadia... Altså hvis vi kan være i vores 70 m2 hus og det får vi jo så se... ;)

Så må jeg prøve at få noget op på benene engang efter ferien :D Tvivler nemlig på at manden synes jeg skal til babytræf når vi skal i sommerhus...

Men hvis det kan lade sig gøre på 2. sal så må I også gerne komme her!

Anmeld

17. juni 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Tut skriver:[/småt][/f] :'( Nej...... Det er jo Noah's 1 års fødselsdag den dag. Det havde jo ellers været super nemt for mig at sejle odden/ebeltoft. Så må vi have et babytræf til gode.[/citat] skal man holde hans fødselsdag når der er baby træf??? morten tager til koncert på arturs fødselsdag. så vi fejre den bare dagen efter... i kan jo også fejre om aftenen.....?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.