har brug for et kram

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2010

Tynen

Nadi skriver:

Argh hva fanden er der med de mænd for tiden?? Har de fået forårs-kuller

Du får lige dobbelt-op på krammer

AMEN!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Louise mortil4

Nadi skriver:

Argh hva fanden er der med de mænd for tiden?? Har de fået forårs-kuller

Du får lige dobbelt-op på krammer

Det tror jeg på.

Anmeld

29. maj 2010

Tikki

Du får et kæmpe kram Det er dældunsme da ved at være længe du har været træt af manden  han må da snart oppe sig.

Det er ikke en opfordring, men det med forventningerne til manden er jeg jo sluppet for nu ....og gud hvor er det lettende. Jeg har så meget tid til mig selv nu og exmanden har sved på panden som 50% alene far - gnæk gnæk.

Stooor krammer for kender alt det du skriver big time! 

Anmeld

29. maj 2010

..

29. maj 2010

ivfmarie

Årh ha osse - det er sgu træls med sådan en vat-arm!

Prøv at vende bøtten helt om - giv ham et ordentlig skrald fisse, og når han så er helt flad - SÅ fortæller du ham hvordan DU føler det når han ikke viser dig opmærksomhed.

Og så skal du i en periode "bide i det sure æble" - og gøre lækker for HAM og tilbyde ham en masse sex - lur mig om ikke I ligeså stille kan få vendt situationen?!

Det bliver tydeligvis ikke bedre af at du er sur og tværm og ikke vil snakke med ham....

Anyways... KÆMPEKNUS det skal du ha!

Anmeld

29. maj 2010

Susan1978

ivfmarie skriver:

Årh ha osse - det er sgu træls med sådan en vat-arm!

Prøv at vende bøtten helt om - giv ham et ordentlig skrald fisse, og når han så er helt flad - SÅ fortæller du ham hvordan DU føler det når han ikke viser dig opmærksomhed.

Og så skal du i en periode "bide i det sure æble" - og gøre lækker for HAM og tilbyde ham en masse sex - lur mig om ikke I ligeså stille kan få vendt situationen?!

Det bliver tydeligvis ikke bedre af at du er sur og tværm og ikke vil snakke med ham....

Anyways... KÆMPEKNUS det skal du ha!

Spookey - har du været i mit hjem for nylig uden jeg vidste det!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.