har brug for et kram

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2010

Siber

også en STOR krammer fra mig

Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Kaufie

Også kram herfra....

Min mand har også prioriteret egne projekter over William og mig på det seneste - synes sgu ikke vi har snakket ordentligt sammen i en uge - og William spørger konstant om "far er på arbejde eller hos Kenneth?" I dag er han til karneval og i morgen skal hans kammerat flytte....såååå..."vi ses på mandag, Skat"

Anmeld

29. maj 2010

Mikkelmusen

Aj for pokker du skulle da ha sagt at du skulle derind selv, så havde jeg gerne taget med. Øv øv, nu kan jeg ikke nå det. Håber du får en god tur alligevel.

Mht manden kender jeg det godt lidt på nogle punkter. Har ingen gode råd, men føler med dig.

Knus

Anmeld

29. maj 2010

Susan1978

Kaufie skriver:

Også kram herfra....

Min mand har også prioriteret egne projekter over William og mig på det seneste - synes sgu ikke vi har snakket ordentligt sammen i en uge - og William spørger konstant om "far er på arbejde eller hos Kenneth?" I dag er han til karneval og i morgen skal hans kammerat flytte....såååå..."vi ses på mandag, Skat"

ja det er bare fantastisk ikke

Anmeld

29. maj 2010

Susan1978

Mikkelmusen skriver:

Aj for pokker du skulle da ha sagt at du skulle derind selv, så havde jeg gerne taget med. Øv øv, nu kan jeg ikke nå det. Håber du får en god tur alligevel.

Mht manden kender jeg det godt lidt på nogle punkter. Har ingen gode råd, men føler med dig.

Knus

er slet ikke kørt -  jeg overvejer stadig om jeg tør køre i bilen.. 

og nu er jannik gået ud og rode med den, så jeg kommer nok ikke afsted.

Anmeld

29. maj 2010

Mikkelmusen

Susan1978 skriver:

er slet ikke kørt -  jeg overvejer stadig om jeg tør køre i bilen.. 

og nu er jannik gået ud og rode med den, så jeg kommer nok ikke afsted.

Det var også mere hvis jeg først skulle med off. transport over til dig.

Sig til hvis du skal afsted i løbet af næste uge, jeg vil rigtig gerne med hvis du vil ha mig med

Anmeld

29. maj 2010

Susan1978

Mikkelmusen skriver:

Det var også mere hvis jeg først skulle med off. transport over til dig.

Sig til hvis du skal afsted i løbet af næste uge, jeg vil rigtig gerne med hvis du vil ha mig med

næste weekend kan jeg ikke, da vi vist nok skal op til Anja.

Anmeld

29. maj 2010

Plysbjørnen

Susan1978 skriver:

Jeg synes fandme det er hårdt at holde en uges ferie med ungerne alene..  ikke at jeg ikke har hygget mig.. men for faen.. 

manden i huset her er bare til at lukke op og skide i..  arrg okay så slemt er det heller ik.. men han har altid lige noget der er vigtigere.. han deltager ikke i familielivet og sommerhuset som skal bygges er bare så skide meget vigtigere og hvad fanden er det for noget lort med at mænd har behov.. kvinder har sgu også behov, måske ikke for sex men bare et kram eller lidt nærhed..

Dråben er bare at bilen nu også er ved at gå i stykker, tør fandme snart ikke køre i lortet mere.. fandme om ikke den hoppede så det gav knæk i nakke og ryg på vej hjem fra mine forældre i dag, og det var i en fart af 120 km/t  - med børn bagi.. jeg blir sgu både skide sur og bange.. lorte gamle bil.

ej jeg ku blive ved og ved og ved...  i morgen ville jeg helt vildt gerne en tur ind til specialkøbmanden.dk -  det tager en time, men gider ik køre selv.. selvom jeg nok bare burde gøre det. Jannik har sagt han nok skal være sammen med børnene selvom han også har dem i morgen aften hvor jeg er inviteret op til en kollega og spise og se grand prix..   lysten er bare ikke stor lige nu.

nå men har bare brug for et kram, af den store slags.

Et kæmpe stort kram fra mig...

Anmeld

29. maj 2010

Nadi

Argh hva fanden er der med de mænd for tiden?? Har de fået forårs-kuller

Du får lige dobbelt-op på krammer

Anmeld

29. maj 2010

Mikkelmusen

Susan1978 skriver:

næste weekend kan jeg ikke, da vi vist nok skal op til Anja.

Nå for pokker, jamen så må jeg tvinge manden afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.