Jeg synes fandme det er hårdt at holde en uges ferie med ungerne alene.. ikke at jeg ikke har hygget mig.. men for faen..
manden i huset her er bare til at lukke op og skide i.. arrg okay så slemt er det heller ik.. men han har altid lige noget der er vigtigere.. han deltager ikke i familielivet og sommerhuset som skal bygges er bare så skide meget vigtigere og hvad fanden er det for noget lort med at mænd har behov.. kvinder har sgu også behov, måske ikke for sex men bare et kram eller lidt nærhed..
Dråben er bare at bilen nu også er ved at gå i stykker, tør fandme snart ikke køre i lortet mere.. fandme om ikke den hoppede så det gav knæk i nakke og ryg på vej hjem fra mine forældre i dag, og det var i en fart af 120 km/t - med børn bagi.. jeg blir sgu både skide sur og bange.. lorte gamle bil.
ej jeg ku blive ved og ved og ved... i morgen ville jeg helt vildt gerne en tur ind til specialkøbmanden.dk - det tager en time, men gider ik køre selv.. selvom jeg nok bare burde gøre det. Jannik har sagt han nok skal være sammen med børnene selvom han også har dem i morgen aften hvor jeg er inviteret op til en kollega og spise og se grand prix.. lysten er bare ikke stor lige nu.
nå men har bare brug for et kram, af den store slags.
Anmeld