Lækkert hjemmstrik sælges - str 50/56 og op:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7. juni 2010

B&J

Valle81 skriver:

Jeg har garn hjemme og vil gerne strikke det på bestilling, men så vil det løbe lidt op i pris:0)

Jeg tager 50 kroner for at strikke begge dele og så 15 kroner i garn:0)

Så alt i alt 65 kroner - det ved jeg ikke om du er interesseret i:0)

jo det er jeg helt klart men jeg vil lige vente til den første så løber jeg tilbage til dig for vil vildt gerne have sådan et par nemlig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Valle81

B&J skriver:

jo det er jeg helt klart men jeg vil lige vente til den første så løber jeg tilbage til dig for vil vildt gerne have sådan et par nemlig...

Jamen, det er en aftale.

Jeg kræver ikke pengene ind:0) før jeg har strikket og skal sende, så jeg kan gå i gang med at strikke nu og så kan vi bare vende tilbage senere omkring det med betaling når jeg er færdig, for så har jeg jo en lille månedstid til at blive færdig:0)

Det eneste jeg skal bruge er længden på din søns fod, og længden fra håndleddet til det yderste sted på den længste finger:0)

Anmeld

7. juni 2010

B&J

Valle81 skriver:

Jamen, det er en aftale.

Jeg kræver ikke pengene ind:0) før jeg har strikket og skal sende, så jeg kan gå i gang med at strikke nu og så kan vi bare vende tilbage senere omkring det med betaling når jeg er færdig, for så har jeg jo en lille månedstid til at blive færdig:0)

Det eneste jeg skal bruge er længden på din søns fod, og længden fra håndleddet til det yderste sted på den længste finger:0)

okay smiler det gør jeg lige senere da han sover nu så vender jeg tilbage smiler...

Anmeld

21. juni 2010

Valle81

Valle81 skriver:

SOLGT: Billede 1: Lækker grøn djævlehue str 50/56  - brugt med i pæn stand -10 kr 

Billede 2-4:hjemmestrikket kjole i str 3-4 år:0) Er brugt men i pæn stand - 30 kroner:0)

Billede 5-8:Lækker sæt med bluse vanter og strømper - aldrig brugt - kun vasket i hånden - str 50/56 - 75 kr.

Billede 9+10:Lækker kyse med futter i mørkebrun og lyseblå - str. 50/56 - aldrig brugt kun vasket i hånden en gang- 35 kr.

SOLGT:Billede 11: Djævlehue og små sko str 50/56-aldrig brugt kun vasket i hånden en gang - 40 kr

SOLGT:Billede 12+13:Lækker hvid cardigan i str 68 - aldrig brugt - kun vasket en gang - 25 kr

SOLGT:Billede 14: Djævlehue str 62/68 - brugt et par gange - 10 kr

Billede 15-18: 2 tophuer og to kyser i str 50/56 - 10 kr pr s

Op:0)

Anmeld

5. juli 2010

Valle81

Lukket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.