Lækkert hjemmstrik sælges - str 50/56 og op:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
31. maj 2010

Valle81

lisbethita skriver:

Ej hvor er det flot!!!! Du kan blive rig på det der!!! Jeg har rigeligt i str 62 og 68.... men køber gerne pige cardigans, hvis du får flere i 74.  Dine priser er jo alt for lave !! 

knus

Hejsa:0)

Tak, hvor er du sød:0) Grunden til dette er lidt billigt er at det meste er noget min mor har strikket til Anton, men det nåede at blive forvarmt, så har ikke kunne nå at bruge det:0)

Men har dog strikket kyserne, huer, strømper og vanter:0) Elsker det og jeg strikker gerne på bestilling:0)

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Valle81

op:0)

Anmeld

31. maj 2010

lisbethita

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Tak, hvor er du sød:0) Grunden til dette er lidt billigt er at det meste er noget min mor har strikket til Anton, men det nåede at blive forvarmt, så har ikke kunne nå at bruge det:0)

Men har dog strikket kyserne, huer, strømper og vanter:0) Elsker det og jeg strikker gerne på bestilling:0)

Knus

FEDT!!!!! Det er da alt for sejt!! Nu ved jeg jo ikke, hvordan man må give ønsker til dig, men je ville i hvert fald synes det var super sejt at have en hjemmestrikket cardigan. Det tror jeg, at jeg aldrig ville skille mig af med igen. Vil så gerne have en mørkelilla cardigan - evt med lyselilla kant? ....og hvis det ikke er for svært med hætte?? med fine perlemorsknapper eller andre søde. Hvad mon det vil koste?? Du kan jo bare give en ca. pris før og så en reel pris bagefter. Jeg har ingen anelse om, hvad det vil koste? 300kr?? 

Glæder mig til at høre fra dig 

Knus

Anmeld

31. maj 2010

Valle81

lisbethita skriver:

FEDT!!!!! Det er da alt for sejt!! Nu ved jeg jo ikke, hvordan man må give ønsker til dig, men je ville i hvert fald synes det var super sejt at have en hjemmestrikket cardigan. Det tror jeg, at jeg aldrig ville skille mig af med igen. Vil så gerne have en mørkelilla cardigan - evt med lyselilla kant? ....og hvis det ikke er for svært med hætte?? med fine perlemorsknapper eller andre søde. Hvad mon det vil koste?? Du kan jo bare give en ca. pris før og så en reel pris bagefter. Jeg har ingen anelse om, hvad det vil koste? 300kr?? 

Glæder mig til at høre fra dig 

Knus

Smiler:0)

Altså en til dig selv:0)

Anmeld

31. maj 2010

lisbethita

Valle81 skriver:

Smiler:0)

Altså en til dig selv:0)

TIl mig selv?? Nej...jo str 74 eller 80 til prinsessen. Har jeg misforstået dig, søde?? Knus

Anmeld

31. maj 2010

Valle81

lisbethita skriver:

TIl mig selv?? Nej...jo str 74 eller 80 til prinsessen. Har jeg misforstået dig, søde?? Knus

Nej, jeg misforstod dig:0)

Nej 300 kroner tror jeg langt fra det vil koste, måske 100 kroner i materiale, og så måske 100 kroner i arbejdsløn:0)

Åhh, hætte ved jeg ikke om jeg kan, men jeg er villig til at prøve:0)

Men farverne kan sagtens lade sig gøre, men hvad skal det være for noget garn. Lækkert bomuld, eller ud eller:0) Nogle præferencer:0)

Anmeld

31. maj 2010

lisbethita

Valle81 skriver:

Nej, jeg misforstod dig:0)

Nej 300 kroner tror jeg langt fra det vil koste, måske 100 kroner i materiale, og så måske 100 kroner i arbejdsløn:0)

Åhh, hætte ved jeg ikke om jeg kan, men jeg er villig til at prøve:0)

Men farverne kan sagtens lade sig gøre, men hvad skal det være for noget garn. Lækkert bomuld, eller ud eller:0) Nogle præferencer:0)

Orh....det lyder godt!! Det er en deal! Vil du have nogle penge på forhånd?? Spændende, spændende :-)

Anmeld

31. maj 2010

Valle81

lisbethita skriver:

Orh....det lyder godt!! Det er en deal! Vil du have nogle penge på forhånd?? Spændende, spændende :-)

Nej det vil jeg ikke:0) Ikke før jeg er færdig:0)

Men vil lige høre:0)

Men nu skal vi have fundet en opskrift:0)

Jeg kigger lige på nettet og ser hvad jeg finder:0) Du hører nærmere:0)

Anmeld

31. maj 2010

lisbethita

lisbethita skriver:

Lækkert bomuld er da fint!! :-) Ih...hvor er det fedt du gider. 100 i arbejdsløn er da billigt sluppet for mig. Knus 

Anmeld

31. maj 2010

lisbethita

Valle81 skriver:

Nej det vil jeg ikke:0) Ikke før jeg er færdig:0)

Men vil lige høre:0)

Men nu skal vi have fundet en opskrift:0)

Jeg kigger lige på nettet og ser hvad jeg finder:0) Du hører nærmere:0)

FEDT Glæder mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.