Lækkert hjemmstrik sælges - str 50/56 og op:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
31. maj 2010

Valle81

lisbethita skriver:

FEDT Glæder mig

Jeg glæder mig også:0)

Fandt dette:0)

En med hætte - jeg skal lige læse opskiften igennem for at se om det er noget jeg kan hitte ud af-er ikke verdensmester:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

lisbethita

Valle81 skriver:

Jeg glæder mig også:0)

Fandt dette:0)

En med hætte - jeg skal lige læse opskiften igennem for at se om det er noget jeg kan hitte ud af-er ikke verdensmester:0)

Den nederste uden hætte er fin nok..... og så lige et par flotte knapper ;-) Lad os bare sige, at den skal være hel mørkelilla.... ;-) Orv....hvor er det spændende!! Stort knus ;-)

Anmeld

1. juni 2010

millesofie

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Nej desværre ikke- var der noget bestemt du søgte:0)

nej endlig ikke, jeg elsker bare hjemme strik

især under tøj, små underttøjer med knapper.. uhh de er bare nusser

Anmeld

1. juni 2010

Valle81

lisbethita skriver:

Den nederste uden hætte er fin nok..... og så lige et par flotte knapper ;-) Lad os bare sige, at den skal være hel mørkelilla.... ;-) Orv....hvor er det spændende!! Stort knus ;-)

Jamen det kan vi aftale:0)

Jeg kan godt laveden så at kanten rundt blive en anden lilla nuance.:0)

Anmeld

1. juni 2010

lisbethita

Valle81 skriver:

Jamen det kan vi aftale:0)

Jeg kan godt laveden så at kanten rundt blive en anden lilla nuance.:0)

Ja...men tror alligevel det er flottest i denne model i bare mørkelilla. Sikke talenter, du har :-) Bare det var mig :-)

Anmeld

1. juni 2010

Valle81

lisbethita skriver:

Ja...men tror alligevel det er flottest i denne model i bare mørkelilla. Sikke talenter, du har :-) Bare det var mig :-)

Okay:0)

Jamen mørkelilla det bliver:0) Er du til diskrete perler, perlietter eller måske en filtblomst eller to der kunne sættes på, hvis jeg kunne finde noget lækkert:0)

Anmeld

1. juni 2010

lisbethita

Valle81 skriver:

Okay:0)

Jamen mørkelilla det bliver:0) Er du til diskrete perler, perlietter eller måske en filtblomst eller to der kunne sættes på, hvis jeg kunne finde noget lækkert:0)

Jeg er egenligt til noget enkelt...men måske med perler, hvis du lige synes. Men du er jo designeren, så jeg synes du får frie hænder. Filtblomst...eller hvad du finder på er fint nok...perlemorsknapper..eller andre fine knapper er også ok. Jeg er ikke så besværlig, når det kommer til stykket. Bare tænk, at du selv kan lide det :-) 

Knus

Anmeld

1. juni 2010

Valle81

lisbethita skriver:

Jeg er egenligt til noget enkelt...men måske med perler, hvis du lige synes. Men du er jo designeren, så jeg synes du får frie hænder. Filtblomst...eller hvad du finder på er fint nok...perlemorsknapper..eller andre fine knapper er også ok. Jeg er ikke så besværlig, når det kommer til stykket. Bare tænk, at du selv kan lide det :-) 

Knus

Super:0) Jamen så ved jeg hvad jeg kan gå efter, og længe leve digicam og intenet, kan jo løbende opdatere og spørge undervejs:0)

Jeg tager i garnshoppen i morgen og ser hvad je kan finde:0) Skal lige strikke et par strømper til Rollo herinde fra først, og så giver jeg den max gas med cardigan:0)

Anmeld

1. juni 2010

lisbethita

Valle81 skriver:

Super:0) Jamen så ved jeg hvad jeg kan gå efter, og længe leve digicam og intenet, kan jo løbende opdatere og spørge undervejs:0)

Jeg tager i garnshoppen i morgen og ser hvad je kan finde:0) Skal lige strikke et par strømper til Rollo herinde fra først, og så giver jeg den max gas med cardigan:0)

He he.... det haster ikke. Hun bruger str 62 nu. Det er bare så hun kan passe den til vinter :-) Tror du ikke str 74 er passende?? Eller skal det være str 80 så? Glæder mig meget!!!

Knus fra Lisbeth 

Anmeld

1. juni 2010

Valle81

lisbethita skriver:

He he.... det haster ikke. Hun bruger str 62 nu. Det er bare så hun kan passe den til vinter :-) Tror du ikke str 74 er passende?? Eller skal det være str 80 så? Glæder mig meget!!!

Knus fra Lisbeth 

Kopierede lige dette fra opskriften:0)

Så kan du selv bestemme størrelsen derudfra:0)

Størrelse: 1/3 - 6/9 - 12/18 mdr (2 - 3/4) år
Str i cm: 50/56- 62/68- 74/88 (86/92-98/104)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.