Bryster!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2008

Tut

Det vil jeg da også lufte for Christian.... Mine bryster har også sin egen historie.

Som 18 årige finder jeg en knude i mit venstre bryst. Det er ik noget farligt men det gør at mit bryst ik er samme form som det højre.

Jeg står på venteliste i 3 år, og som 21 årig får jeg fjernet denne "knude" som var godartet. Og jeg får så lagt silicone ind i stedet for da mit bryst ellers ville være blevet mindre end det andet.

Så nu render jeg rundt med ét silicone bryst :D Det er heldigvis kun det nederste af brystet der er silicone, og man kan tydeligt mærke siliconen, men jeg er bare glad for at jeg fik det så jeg ikke havde bryster i 2 forskellige størrelser :D

That was my story :D

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2008

MrsMartens

Et eller andet sted er det vel dine bryster, så det er vel din beslutning! Og hvis du fortæller ham, hvorfor du gerne vil dele din historie med resten af DK, så synes jeg han skal accepterer det!!
(Har kun læst det første indlæg!!)

Anmeld

16. juni 2008

Nadi

Jeg vil lige komme med en kommentar omkring det med hvorfor jeg havde svært ved at amme og fik brystbetændelse, for jeg havde MEGET mælk. Specielt i det ene bryst, det så knap så samrt ud da jeg kun havde lagt ham til dét bryst i en uge ca 8D Nå men for lige ta vende tilbage til der hvor min nervøsitet ligger; min ene brystvorte er mindre end den anden, og derfor gjorde det hammer ondt at lægge ham til og han formået at suge en luns af 8( :'( Og det resulterede i brystbetændelse første gang fordi det kom ind den vej. Anden gang var fordi jeg ikke kunne finde ud af at massere mit bryst imens jeg ammede, så det blev aldrig helt tømt. Så næste gang vil jeg også have den aftale med min jm om at jeg ikke tager hjem før det hele fungere og jeg har lært en ordentlig og god teknik. Og så skal jeg bare have en suttebrik der passer!! Det hjælp at læse jeres beroligende ord :) Tut din historie er da helt vild, ej nu sidder jeg helt og forestiller mig hvordan det vil være at kun halvdelen af ens bryst er af silikone ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.