Sikke dog en historie, sweety :'(
Hold k..., hvor var det synd for dig, at det gik så galt med amningen, når du så gerne ville. Det forstår jeg virkelig godt, at du blev ulykkelig over.
Jeg forstår også virkelig godt, at du gerne vil være med i den fotoserie og jeg synes, at du skal forsøge at forklare Dennis først, hvor meget det betyder for dig, at han hører efter og så hvorfor du gerne vil. Det kan jo godt være, han er lidt ekstra sårbar og bange for at miste i tiden, så derfor er det sikkert også vigtigt, at du får forklaret ham det stille og roligt, så han forstår. Og hvis han bliver hys, så prøv at spørge ind til, hvorfor det vil være så ubehageligt for ham. Så kan det være, at han finder ud af, at hans afstandstagen til projektet egentligt ikke handler om brysterne, men om at være bange for at dele DIG med hele landet = miste dig.
Jeg synes bestemt ikke du skal droppe det, når det betyder så meget for dig. Her vil jeg mene, at det er ham, der skal forstå dig og give dig plads til det. Selvfølgelig afhængigt af, hvor dårligt, han har det med det, men hvis han ikke kan takle det nu, synes jeg, at du skal blive ved med at tage det op til debat med ham f.eks. hvert år, for der må komme andre af den slags serier, du kan deltage i. Men det bedste er selvfølgelig, at han kan komme til at forstå det nu...
Og så begyndte jeg at vrøvle, så nu slutter jeg, før jeg kommer for godt i gang.
Og du skal bestemt ikke undskylde, at dit indlæg er langt! Det er de bedste 8D
Knus fra Birgitte
Anmeld