Perl skriver:
Ja men hvis det økonomisk ikke kan lade sig gøre så kan man jo ikke. I det andet forstår jeg ikke helt hvad du mener 
Til jer andre så er det jo let nok for jer at sige indtil i en dag selv står i situatioen, nu ved jeg fra nogle stykker jeg kender at mange mænd ikke er interesseret i at betale for andre mænds børn, og det forstår jeg da godt et eller andet sted. Jeg mener så burde de forhøje betaling til det enkelte barn fra den forældre som så ikke har barnet da 1000 kr eller hvad det nu er man får ikke er meget til et barn fra den forældre uden myndigheden.
Så må de mænd sgu lade være med at flytte sammen med en kvinde der har et barn,...her synes jeg godt nok det er mændene eller kvinderne der har et problem, hvis man på den måde ser på børn ud fra gener og ikke ud fra det de har brug for og som en hel familie.
At man bliver set som en familie fra samfundets side er jo fordi man er en familie= lever som en familie med to indkomster...eller man skal måske kun have tilskud og ikke udgifter for at gide den andens børn...øv...
Anmeld