"ølmave"???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2008

ka li ja

Tynen skriver:

Good point!! (C)
Godt man skal på arbis imorgen, omdynget af slik, chips og sodavand!!

ååhhh ja livet kan være fantastisk....(L) (savl)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2008

ivfmarie

Ja du kan sagtes... Hvordaqn gør vi andres så? Os der ikke kun har dellen foran? Jeg HAR prøvet det med flere deller, og det dur ikke :@

Anmeld

15. juni 2008

Tynen

Jamen min mormor på snart 90 sagde til mig, og jeg citerer:
Om jeg fatter hvorfor kvinderne nu idag ikke vikler et fugtigt håndklæde stramt om livet for at samle maven ind?!
Ja, det gjorde jeg da! Det er da ikke pænt med den bule I render rundt med!

Det er måske et forsøg værd, selvom jeg rystede en del på hovedet og sagde: Ja, hvis der var noget du gjorde, mormutti, så var det da det!! ;)
En anden ting er at min mormor siger at hun ikke kan se, så hvordan hun i første omgang fik øje på bulen er mig stadig en gåde :)

Anmeld

15. juni 2008

linemus

Sebastian kiggede på min jeg-er-i-femte-måned-delle en morgen og sagde: En baby mere? (med lidt gru i stemmen).

Og så blev jeg spurgt af byens knap-så-kloge-åge en morgen, om vi skulle have en til. Nej, det skal vi godt nok ikke, svarede jeg. "Synes han (min mand) så ikke du er tyk?" 8(

Børn og gamle folk (og lettere retarderede)... Men hvad tænker resten så ikke???!!!

Anmeld

15. juni 2008

ka li ja

hahahahaha hvor godt!!! ja man skal ha sandheen fra sådanne folk8D8D8D

Anmeld

15. juni 2008

ka li ja

aj tunen.. skal man så rende rundt med fugtige håndlæder inden under tøjet?? eller hvornår skal man det. jeg er altid up for a good advice

Anmeld

15. juni 2008

Tynen

Ja, men selvom man kender sandheden på forhånd gør den stadig lige ondt hver gang det bliver påpeget :)

Anmeld

15. juni 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] Ja, men selvom man kender sandheden på forhånd gør den stadig lige ondt hver gang det bliver påpeget :)[/citat] ja det gør det!!!!!:'(

Anmeld

15. juni 2008

ivfmarie

ka li ja skriver:

aj tunen.. skal man så rende rundt med fugtige håndlæder inden under tøjet?? eller hvornår skal man det. jeg er altid up for a good advice

hvad med witawrap...8(

Anmeld

15. juni 2008

Tynen

ka li ja skriver:

Ja ifølge min mormor at dømme (Som BTW OGSÅ siger at hendes svigerinde har født - Og hold nu fast - ikke mindre end 3 børn direkte ned i toilettet uden at mærke det!!!) skulle man vikle det stramt, stramt, stramt rundt om livet og det skulle bevirker at det hele skulle trække sig sammen.
Yeah right!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.