"ølmave"???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.577 visninger
21 svar
0 synes godt om
15. juni 2008

Kaufie

William har fået en ordentlig mave - han ligner en lille mand med ølmave - specielt når han lige har spist.

Han har ellers ikke specielt tykke arme og ben - det er bare på maven det sidder - og så tænker jeg jo: Man ser tit billeder af de stakkels børn i Afrika, der er fejlernæret - hvor de har tændstik tynde lemmer, men en ordentlig mave. Men jeg mener da William får lidt af alting, både med frugt, grønt og kød - og vi passer på med sukkerholdige produkter, så det kan da ikke være det....

Tror lidt det er fordi han er ved at "spare op" til et gro-ryk. Han er "kun" 74 cm, så ikke en af de længste i flokken.

Har jeres små børn også af og til "ølmave"???

Mette, så meget 1.gangs mor lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2008

Mikkelmusen

Jeps, sådan ser Filuca oftes også ud når hun har spist, hun har dog elastikkerne, men alligevel.

Filuca er også kun 74, så håber hun snart gror i længden :P

Anmeld

15. juni 2008

ivfmarie

HEHE... ETIOPER-WILLI! Ej, det er ikke noget at spøge med :$.
Deres lille mavesæk er jo stadig ikke særlig stor, så selvfølgelig bliver den opspilet efter et måltid, eller hvis de lige har drukket 250 mm væske.
Det er helt normalt, men man ser det jo nok tydeligere på de knap så "elastiske" bebser.

Bare ta det roligt ;)

Anmeld

15. juni 2008

ka li ja

ja ta det endeligt roligt!! sådan må de meget gerne se ud!
arthur er lige sådan. ja selv alexander ser stadig sådan id når han lige har spist et ordenligt måltid:D

Anmeld

15. juni 2008

Tynen

Stella lider også af udspilet dunk :)
.. Tæller moderens med?

Anmeld

15. juni 2008

Mikkelmusen

ha ha tynen, du kan ikke måle dig med min :P

Anmeld

15. juni 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Mikkelmusen skriver:[/småt][/f] ha ha tynen, du kan ikke måle dig med min :P [/citat] haha eller mig!! det er sgu belastende den skal sidde så gravid agtigt!! hvis den så bare så fed ud... men nej man kunne sgu sagtens ta fejl!!! hvaøø karina hr du ikke født endnu??? jo jo men maven forsvandt bare ikke!!!!!:'(8(

Anmeld

15. juni 2008

Tynen

Det er den der satans delle der sidder lige foran livmoderen..
Den er fandme da belastende!! Tror aldrig den går væk

Trine, 20+3 for i aften

Anmeld

15. juni 2008

ivfmarie

Tynen skriver:

Det er den der satans delle der sidder lige foran livmoderen..
Den er fandme da belastende!! Tror aldrig den går væk

Trine, 20+3 for i aften

Løsningen på dit problem er bare at få lidt flere deller rundt omkring - så udligner det sig lidt...

Anmeld

15. juni 2008

Tynen

Good point!! (C)
Godt man skal på arbis imorgen, omdynget af slik, chips og sodavand!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.