Kan sagtens følge dig, tror der er flere der har det på den måde end vi lige regner med.
Jeg har altid haft veninder, men ikke mere end en RIGTIG tæt veninde ad gangen, jeg formår ikke at have tid/plads til mere end en i mit liv, og har aldrig kunnet. Jeg er her senere, også blevet rigtig dårlig til at holde kontakten, og det kan stadig godt irriterre mig engang imellem, men jeg har indset/accepteret at det er sådan jeg nu engang er.
Min ALLER BEDSTE veninde er 4 år yngre end jeg selv er (hvilket jeg ser som ret stor aldersforskel når jeg er 21). Hende har jeg kendt i, ja, det føles som altid, men tror det er omkring 6 år. Vi lavede alting sammen, der gik ikke en dag uden at vi så hinanden, vi red sammen, og var vi ikke hos hesten var vi sammen alligevel.
Da jeg mødte min nuværende kæreste svigtede jeg min veninde rigtig meget, glemte alt om hende, og var bare fuldstændig forgabt i Rasmus. Og NØØØJ hvor har jeg fået lov til at fortryde det mange gange. 
Vi har efter lang tid (uden hestene til at holde os sammen) indset at vi ikke er ens, at vi også har hver vores interesser, og på trods af det, er hun stadig den bedste veninde jeg har. Vi snakker sammen langt fra hver dag, der kan gå lang tid imellem, vi kan stadig lave alting og intet.
Til tider kan jeg også blive ked af at jeg stort set ikke har andre end Fie, men jeg har langt om længe indset at jeg ikke magter andre end hende, hun kender mig, og ved lige præcis hvorfor jeg ikke altid er fantastisk god til at kontakte hende.
Nåå, det jeg ville var egentlig bare at give dig et stort
, og sige at du ikke er alene.. Lad være med at have for høje forventninger til dig selv, og ikke mindst, vær ærlig omkring det..