LISE og SIBER

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2008

Lise

Jeg bor tæt ved Avedøre Holme afkørslen

Aj, jeg aner intet om mortorveje og afkørsler...jeg kører kun på cykel jo...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2008

Lise

Tut skriver:

Skal du egentligt med hjem om aftenen eller sover du?

Jeg SKAL hjem da jeg skal hente mine forældre i lufthavnen klæ. 06:35 søndag morgen. :(

Jeg har vist ikke helt bestemt mig endnu... det ville jo være nemmest at køre med hjem - ved sgu ikke lige hvordan jeg finder til Hvidovre selv derfra. Men hvad nu hvis det bliver sjovt? Så er det jo sur røv at smutte... vi er i øvrigt inviteret til børnefødselsdag om søndagen - men det er hos Christians vens barn, så han behøver ikke at have mig med.

Anmeld

17. juni 2008

Tut

Det med sovningen tager du bare stilling til når vi er dernede - no rush :D

Hvis du lige sender mig en privat besked med din adresse (og mobillos nr.) så henter jeg dig sgu derhjemme, så kan jeg nemlig også få set Simon samtidig :D

Så finder vi bare ud af tidspunkt senere, vi må jo også lige høre Siber hvad der passer hende :D

Anmeld

18. juni 2008

Siber

Hej Tut,

ja så er jeg lidt på igen, efter vores fantastiske bryllup i lørdags. Der er meget der skal synkes! Men det kan I jo altid høre om!

Jeg bor ikke langt fra Rønnede afkørslen, måske er det nemmere at blive hentet der, end at køre ind om Køge?

Men min mail er gjendal[snabel a]it.dk

Vi tager fra Bornholm i morgen, så vi er hjemme ved 14-tiden, så er jeg klar ved mailen!

Vi tales ved Knus Siber (Rikke)

Anmeld

18. juni 2008

Tut

Siber skriver:

Hej Tut,

ja så er jeg lidt på igen, efter vores fantastiske bryllup i lørdags. Der er meget der skal synkes! Men det kan I jo altid høre om!

Jeg bor ikke langt fra Rønnede afkørslen, måske er det nemmere at blive hentet der, end at køre ind om Køge?

Men min mail er gjendal[snabel a]it.dk

Vi tager fra Bornholm i morgen, så vi er hjemme ved 14-tiden, så er jeg klar ved mailen!

Vi tales ved Knus Siber (Rikke)

SUPER, så bliver du bare hentet ved Rønnede afkørslen (eller der omkring) Det finder vi lige ud af...

Glæder mig til at høre om jeres bryllup.

Knus

Anmeld

18. juni 2008

ivfmarie

Lise skriver:

Jeg har vist ikke helt bestemt mig endnu... det ville jo være nemmest at køre med hjem - ved sgu ikke lige hvordan jeg finder til Hvidovre selv derfra. Men hvad nu hvis det bliver sjovt? Så er det jo sur røv at smutte... vi er i øvrigt inviteret til børnefødselsdag om søndagen - men det er hos Christians vens barn, så han behøver ikke at have mig med.

Sig mig... hvad tror du selv!? SELVFØLGELIG blir det sjovt...
desuden skal vi to jo snave ud på de små morgentimer... (L)

Anmeld

18. juni 2008

Ny mor

ivfmarie skriver:

Lise skriver:

Sig mig... hvad tror du selv!? SELVFØLGELIG blir det sjovt...
desuden skal vi to jo snave ud på de små morgentimer... (L)

ALtså Lise, nu må du lige stoppe :)) :)) :)) Det bliver da sjovt, så du smutter ingen steder :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.