LISE og SIBER

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
16 svar
0 synes godt om
15. juni 2008

Tut

Hej tøser, Så er det jo snart at vi drager syd på i mor's sorte lyn :D Hvor skal i hentes? Lise: Bor du i nærheden af en togstation? hvis ja hvilken? Siber: Bor du langt fra en motorvejs opkørsel...? Kan vi evt. kombinere afhentning af dig med en tisse/strække ben pause? :D Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2008

Lise

Hey Tutski

Jeg bor tæt på Friheden st. :)

Anmeld

16. juni 2008

Tut

Ok, har ligget kigget på dsb, og af de toge der standser på friheden st. der kører de kun til Lyngby som er herude omkring.

Hmm... Vi må lige finde ud af det.

Anmeld

16. juni 2008

Lise

Hvis du gerne vil have at jeg kommer et sted hen, så kan jeg bede mand om at køre mig...det tror jeg gerne han gør :)

Hvad tid tror du vi skal afsted?

Anmeld

17. juni 2008

Tut

Tror du ik at hvis vi kører ca. kl. 12 så passer det meget godt.

Hvis vi skal hente Siber i køge og lige strække benene og evt. en lille tissepause, så passer det med at vi er der ved 14-tiden.

Altså det ville jo være nemmest hvis du kom i den her retning, da det ville være lidt tosse at køre til hvisovre for faktisk at køre den her vej hjem igen på vej mod køge..

Anmeld

17. juni 2008

Lise

Jamen, det tror jeg sagtens kan lade sig gøre. Men hvis Christian skal køre mig et sted hen, så bliver vi sgu lige nødt til at vente til barn har sovet formiddagslur og spist frokost - vi kan jo ikke køre afsted uden ham. Han sover gerne 9-12, og så skal han spise... så bliver klokken jo lidt mere end 12... hmm, whårt to do?

Anmeld

17. juni 2008

Lise

Kører du i øvrigt ikke ad ringvejen ned til Køgebugt-motorvejen (eller hvad de nu hedder de veje)... bor ret tæt på motorvejen.

Anmeld

17. juni 2008

Tut

Jamen vi har jo ikke travlt, så vi kører bare når i har "styr" på Simon :D

Anmeld

17. juni 2008

Tut

Lise skriver:

Kører du i øvrigt ikke ad ringvejen ned til Køgebugt-motorvejen (eller hvad de nu hedder de veje)... bor ret tæt på motorvejen.

Havde egentligt bare tænkt mig at hoppe på Rødbymotorvejen og så kører fra ved køge...

Jeg bliver 100% afhængig af min navi :D

Hviken afkørsel bor du da tæt på?

Anmeld

17. juni 2008

Tut

Skal du egentligt med hjem om aftenen eller sover du?

Jeg SKAL hjem da jeg skal hente mine forældre i lufthavnen klæ. 06:35 søndag morgen. :(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.