Update på Dorthemus :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2010

Becks

Hej Zafir..

Ønsk din kære smukke moster alt held og lykke med fødslen af baby Runa..

Glæder mig til en opdate

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

Vial

Zafir skriver:

Webcam må I vente med til Frigg kommer ud Jeg har aftalt med Henrik at vi går live på baby.dk med Friggs hjemmefødsel

Men altså - jeg skal nok tage puter med på sygehuset. Når vi tager afsted

Årh ja sejt! Så bliver der livefødsel på baby.dk! Håber mine to pomfritter sover trygt, så moren kan følge med i det.

Glæder mig til flere opdateringer.

Anmeld

26. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Caroline86 skriver:

så virkede det skisme alligevel med den vestøvsindsamling jeg har lavet i dag i mg!! YAY

Go go go... og PUUUUUUUUUSST

Ja - hun siger tak Og godt forslag med hindeløsningen, selvom de ikke blev løst, så gik det alligevel igang af at hun var inde og rode

Anmeld

26. maj 2010

Moderator

Valle81 skriver:

Ej det er for vildt:0)

Altså både at hun er ved at føde - men skal vi virkelig have lov til at se Frigg komme til verdenen:0) Ej jeg er helt blæst bagover - jeg kommer jo til at tude som besat i 854897584 dage:0)

Ja, det blir hyggeligt Men jeg vil gerne vise en hyggelig hjemmefødsel. Så det kunne være sjovt at gøre...

Anmeld

26. maj 2010

Pige2009

Zafir skriver:

Mig og hendes veninde Christina

Aaarrhh. Derfor du skrev sådan

Held og lykke med det hele...

Anmeld

26. maj 2010

Valle81

Zafir skriver:

Ja, det blir hyggeligt Men jeg vil gerne vise en hyggelig hjemmefødsel. Så det kunne være sjovt at gøre...

Ja meget hyggeligt:0)

Åhh jeg elsker fødsler og elsker at føde, og vi har også snakket om at næste gang vi skal have en så skal det være en hjemme fødsel:0)

Har født de to første på hospitalet og har nydt det begge gange. 1 gang som helt alene mor og uvidende og denne gang valgte vi det for at være sikre og fordi det var den første sammen:0) Kennys søn kom ved kejsersnit så han vær tryggest ved det blev på hospitalet ved hans første vaginale fødsel:0) Og jeg kune godt forstå ham, men vi snakkede meget om at hvis denne fødsel gik godt så skkulle den næste nok være hjemme:0)

Giv din moster et stort knus fra os - håber snart hun er på den anden side af det:0)

Anmeld

26. maj 2010

Bayze

Zafir skriver:

Webcam må I vente med til Frigg kommer ud Jeg har aftalt med Henrik at vi går live på baby.dk med Friggs hjemmefødsel

Men altså - jeg skal nok tage puter med på sygehuset. Når vi tager afsted

NEJ HVOR FANTASTISK!! Hold da helt fast hvor jeg glæder mig - hvor er det stort at du vil dele det med os. jeg er blevet fuldstændig plimmelim mærkelig og tosset med fødsler, min egen oplevelse sidder meget stærkt i mig endnu. Åhhr manner der skal tudes!!...på den gode måde

Anmeld

26. maj 2010

Miss.Sunshine

Held og lykke til Dorthe. Det må være underligt at læse det her bagefter

Anmeld

26. maj 2010

Moderator

Veerne er tiltaget i styrke, men er stadig 4-5 min mellem... Men de BIDER til nu. Jeg har smidt hende i varmt bad...

Så nu må vi se hvornår der sker noget rigtig.

Jeg tager lige opvasken, så hun ikke skal tænke på det når hun kommer hjem

Anmeld

26. maj 2010

Valle81

Zafir skriver:

Veerne er tiltaget i styrke, men er stadig 4-5 min mellem... Men de BIDER til nu. Jeg har smidt hende i varmt bad...

Så nu må vi se hvornår der sker noget rigtig.

Jeg tager lige opvasken, så hun ikke skal tænke på det når hun kommer hjem

Hun er sej:0)

Så kan det ikke vare længe før i skal ind :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.