Update på Dorthemus :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.505 visninger
197 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså mostermin ringede og vækkede mig, lige inden mit vækkeur ringede Hun har haft ve-agtige smerter hele natten og har ikke rigtig fået sovet.

Hun tog på fødegangen og har fået kørt en strimmel og det ER veer, men ikke fødselsveer endnu Hendes livmoderhals er næsten væk og hun har fået en 'cocktail' med hjem, så hun kan få sovet nogen timer

Jeg har taget Idun med på arbejde - hvis nu jeg skla køre i løbet af dagen og tager nok til mine forældre og sovet i aften, så jeg er i kbh HVIS nu der ikke er sket noget inden...

Det er godtnok spændende Jeg håber hun får Runa ud idag, for så bliver der altid flaget på hendes fødselsdag Yaya....

GO RUNA!!! GO DORTHEMUS

Og lad os alle puste masser af ve-støv i kor!!! PUUUUUUUUUUUUUUUUUUST mod frb og senere mod rig'seren...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

Mira0911

Ih... Puster end masse vestøv afsted....

Anmeld

26. maj 2010

L-Mortil3

***************VESTØV*******************

KOM SÅ RUNA!!!!!!!!!!

Anmeld

26. maj 2010

lisbethita

Zafir skriver:

Altså mostermin ringede og vækkede mig, lige inden mit vækkeur ringede Hun har haft ve-agtige smerter hele natten og har ikke rigtig fået sovet.

Hun tog på fødegangen og har fået kørt en strimmel og det ER veer, men ikke fødselsveer endnu Hendes livmoderhals er næsten væk og hun har fået en 'cocktail' med hjem, så hun kan få sovet nogen timer

Jeg har taget Idun med på arbejde - hvis nu jeg skla køre i løbet af dagen og tager nok til mine forældre og sovet i aften, så jeg er i kbh HVIS nu der ikke er sket noget inden...

Det er godtnok spændende Jeg håber hun får Runa ud idag, for så bliver der altid flaget på hendes fødselsdag Yaya....

GO RUNA!!! GO DORTHEMUS

Og lad os alle puste masser af ve-støv i kor!!! PUUUUUUUUUUUUUUUUUUST mod frb og senere mod rig'seren...

Puuuuuuuuuuster ogs vestøv i retning af Dorthemus ;-) Håber lille Runa snart kommer ud ;-)

Tak for updaten ;-) Glæder mig til at høre mere. Kram

Anmeld

26. maj 2010

betski

Ihhh hvor spændende..... puuuuuuuuster alt jeg kan

Anmeld

26. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Masser af ve-støv sendt afsted!!! Kom så ud lille Runa baby

Anmeld

26. maj 2010

Diana...

Ihh Hvor spændende masse af ********ve-støv******** sendes her fra.

Anmeld

26. maj 2010

Tulle28

Kom så ud Runa!! Sender masser af ve-støv

Anmeld

26. maj 2010

Patrick07

Sender da lige en masse ve støv afsted ************************************** Sammen med  for at hun bestemmer sig for at komme ud til sin Moar idag

Anmeld

26. maj 2010

N&J

pUUUst.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.