Update på Dorthemus :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2010

Trolde_mor

Neeeeeeeeej hvor spændende!!!!

Kom så lille Runa, kom ud til din dejlige mor og alle andre der spændte venter på at møde dig

Vestøv sendes her afsted i spandevis, så håber i har åbnet vinduet hvor i er, så det kan komme ind til

KOOOOOOOOOOOOOOOOM SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ RUNAAAAAAA!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

Vial

Zafir skriver:

Altså mostermin ringede og vækkede mig, lige inden mit vækkeur ringede Hun har haft ve-agtige smerter hele natten og har ikke rigtig fået sovet.

Hun tog på fødegangen og har fået kørt en strimmel og det ER veer, men ikke fødselsveer endnu Hendes livmoderhals er næsten væk og hun har fået en 'cocktail' med hjem, så hun kan få sovet nogen timer

Jeg har taget Idun med på arbejde - hvis nu jeg skla køre i løbet af dagen og tager nok til mine forældre og sovet i aften, så jeg er i kbh HVIS nu der ikke er sket noget inden...

Det er godtnok spændende Jeg håber hun får Runa ud idag, for så bliver der altid flaget på hendes fødselsdag Yaya....

GO RUNA!!! GO DORTHEMUS

Og lad os alle puste masser af ve-støv i kor!!! PUUUUUUUUUUUUUUUUUUST mod frb og senere mod rig'seren...

Ja, det er så spændende. Hun sendte en forsigtig sms kl. 5 i morges om jeg var vågen. Det blev jeg og så talte vi en lille times tid om slimprop der var gået osv.

Glæder mig til at høre fra hende, når hun vågner og krydser så meget fingre for, at veerne ikke går i sig selv igen.

Én ting er sikkert. Vores Paradise-Finale-aften i morgen kan jeg vist godt skyde en hvid pil efter ;-)

Anmeld

26. maj 2010

Lone Jakobsen

puuuuuuuuusssster alt hvad jeg kan...og hopper rundt af spænding

Anmeld

26. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi har det godt. Jeg har lige fodret hende med en halv brunsviger i en  ve-pause Der er ca 4 min i mellem og de varer 55-75 sek Så vi glæder os...!! Eller altså Dorthe bander og svovler indimellem... men ellers hygger vi

Anmeld

26. maj 2010

Mira0911

Zafir skriver:

Vi har det godt. Jeg har lige fodret hende med en halv brunsviger i en  ve-pause Der er ca 4 min i mellem og de varer 55-75 sek Så vi glæder os...!! Eller altså Dorthe bander og svovler indimellem... men ellers hygger vi

Hun når og få Runa i armene inden i morgen tidlig...

Anmeld

26. maj 2010

Moderator

MoarJ skriver:

Hun når og få Runa i armene inden i morgen tidlig...

Det regner jeg også med Selvom hun er sikker på at det går over... hehe ... Men det gør det ikke Det tror jeg også på...

Anmeld

26. maj 2010

Valle81

Zafir skriver:

Ej saftsuseme hvor er det bare spændende:0)

Åhh det er jo næsten som at være med her mid live udate:0)

Mindedes Antons fødsel for små 9 uger siden - åhh - at føde er så fantastisk:0)

Anmeld

26. maj 2010

FrkC

PUUUUUUUUSTER VE-STØV !!!!

Kom så ud lille Runa

Anmeld

26. maj 2010

Pige2009

SÅ hjalp det alligevel, at hun blev lidt stresset over nyheden om børnechecken igår

Anmeld

26. maj 2010

Moderator

Baagøe skriver:

SÅ hjalp det alligevel, at hun blev lidt stresset over nyheden om børnechecken igår

Hehe

Men hun kan stadig grine mellem veerne Det er godt hun har fået lidt selskab...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.