Jeg har lavet en brøler ved DPén

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2008

Loggidut

lol...for satan...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2008

ka li ja

Tynen skriver:

Ja, jeg tror ikke det er ham.
Han spiser ikke mørk chokolade (Ja, de findes faktisk disse mennesker! ;) )
Så må det være Stella!
Selvom jeg gik i seng med en fuld mavesæk, en fredfyldt ro i kroppen og slet ingen chokoladetrang overhovedet nægter jeg alt kendskab til scenariet i slikskabet igår.

ja meget mystisk at folk er sådan!!!! hvad sker der lige for lys choko!!??!!

jamen så må det jo være stella, dn tror jeg også mere på end stig!!

Anmeld

15. juni 2008

Muffinmus

he he tumpe Trine.. Nå, men hos os koster det 100 kr pr påbegyndt time William er der for længe...men det er selvfølgelig efter aftale og ikke bare fordi man har glemt det..hvad med både den forsvundne chokolade, rødvin og en hund????

Anmeld

15. juni 2008

ivfmarie

En bette dusk med blomster skulle da kunne gøre det :D
Men hvis du først har fri kl 16, hvordan ka det så være din fejl?

Anmeld

15. juni 2008

Helle30

[citat][f][småt]MariaE skriver:[/småt][/f] hvad med både den forsvundne chokolade, rødvin og en hund????[/citat] Det holder ikke Maria. Jeg mener, Tynen er ude i: Chokoladen (både den fosvundne og én mere), rødvinen, en hund (dyr race, naturligvis) OG et forlænget weekendophold - dvs. fra torsdag aften til søndag. Tynen må så afspadsere og passe dp'ens unger fredag. Ej, jeg synes helt klart, det kan klares med en rigtig god flaske rødvin (merlot/Chile/ca. 65-70 kr.). Ét ligger dog fast: Jeres dp Tynen, kan være sikker på, I aldrig laver den igen. - Helle - frygter også at komme til at hente Sofie for sent. Eller at manden - mere sansynligt - skulle komme til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.