Jeg har lavet en brøler ved DPén

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. juni 2008

Tynen

Det korte af det lange er at jeg glemte at det var fredag i fredags og troede at DPén lukkede til normal tid.

Da jeg fik fri kl. 16 havde jeg 1 ubesvaret opkald og en sms hvor DPén spurgte hvornår Stella blev hentet, da hun lukkede kl 1530.
PIS!!

Har det så dårligt over at hun har været der en ½ time for længe.
Stig sagde at hun ikke var sur, men at vi bare skulle huske det til en anden dag.

Har man en bette ting med op til hende imorgen i form af en flaske rødvin eller andet?
Det plejer bare ikke (Og dog!!) at ligne mig at fucke så meget op i tiderne og har frygtelig dårlig samvittighed.

Giver man noget eller gør man ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2008

ka li ja

altså jeg ville nok ikke give noget men ville prøve at grine over det med hende. og sige undskyld....:$

hihi vi har glemt alexadner i børnehaven en fredag(også)
de plejer at lukke kvart i 5 så vi havde jo go tid i bilka!! på vej hjem der fra(16.05) ringer bh og siger at de har lukket, og alexander ikke er blevet hentet!!! det var fandme også pinligt.... men vi kom altså ikke med noget!! sagde bare pænt undskyld.. 100gange!!

Anmeld

15. juni 2008

Loggidut

Tynen skriver:

Det korte af det lange er at jeg glemte at det var fredag i fredags og troede at DPén lukkede til normal tid.

Da jeg fik fri kl. 16 havde jeg 1 ubesvaret opkald og en sms hvor DPén spurgte hvornår Stella blev hentet, da hun lukkede kl 1530.
PIS!!

Har det så dårligt over at hun har været der en ½ time for længe.
Stig sagde at hun ikke var sur, men at vi bare skulle huske det til en anden dag.

Har man en bette ting med op til hende imorgen i form af en flaske rødvin eller andet?
Det plejer bare ikke (Og dog!!) at ligne mig at fucke så meget op i tiderne og har frygtelig dårlig samvittighed.

Giver man noget eller gør man ikke?

ikke rødvin...det duer ikke...hun er dagplejemor...lol...og hvad syn får hun ikke på dig, du glemmer dit barn, og kommer med rødvin...lol

køb hende en sangbog til hylden, eller noget andet godt...og det kan altså ske Tynen...ting smutter...jeg har heldigvis aldrig prøvet selv, men har drømt det mange gange...!

der er nogetmed man får et eller andet beløb oven i for hver påbegyndt halve time, eller sådan noget, mener det var 50 kr. da jeg havde drengene i dp!

Anmeld

15. juni 2008

Rasmine

Jo, stik hende sgu da bare en flaske.

Du er sgu en knold...

:P

Anmeld

15. juni 2008

Tynen

Ville egentlig have givet en den æske chokolade jeg i første omgang havde købt til hende igår, men der sker underlige ting i vores hus så den er fuldstændig pist gone??! (?)

Anmeld

15. juni 2008

ka li ja

det er mærkeligt som sådan noget bare kan pist forsvinde!!!!

Anmeld

15. juni 2008

Rasmine

FLOKKEN!!!

Anmeld

15. juni 2008

Tynen

Ja, jeg forstår det ikke!
Det MÅ være flokken.

Det var et udbredt problem da jeg havde barsel også...
Men nåede aldrig at se dem.

Anmeld

15. juni 2008

Plysbjørnen

Tynen skriver:

Ville egentlig have givet en den æske chokolade jeg i første omgang havde købt til hende igår, men der sker underlige ting i vores hus så den er fuldstændig pist gone??! (?)

HM da det er chokolade der er væk, har du så overvejet at manden kan have fundet det...

Det er jeg sikker på ville være sket her... hvis jeg ikke udtrykkeligt har givet ordre til at den ikke må spises så ville den være væk...

Anmeld

15. juni 2008

Tynen

Ja, jeg tror ikke det er ham.
Han spiser ikke mørk chokolade (Ja, de findes faktisk disse mennesker! ;) )

Så må det være Stella!
Selvom jeg gik i seng med en fuld mavesæk, en fredfyldt ro i kroppen og slet ingen chokoladetrang overhovedet nægter jeg alt kendskab til scenariet i slikskabet igår.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.