hvor mange dage ? tænder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2008

bette

Mikkelmusen skriver:

bettemouse skriver:

har du prøvet med noget smertestillende??

det lyder da til at være noget af en hård dag du får dig.. og nat vel og mærke.. må sku ik være sjovt..

hmm om det kan være tænder, ved jeg ikke... måske hvis kindtænderne er på vej... ellers er det måske fordi hun er så snottet ??

Ja vi har givet hende panodil her til morgen, men det er det samme som før. Lige nu sover hun lidt. Dejligt.

Jeg synes ikke at ku se eller mærke hjørnetænder, men man kan jo heller ikke få lov at kigge ordentligt.>(

Jeg kan bare ikke forstå hvis det skal være snotten, for hun har været snottet før og der var det slet ikke så slemt.

mikkel har ikke fået sine hjørnetænder.. men er i fuld gang med at få sine kindtænder.. har du set efter dem?
nej det er sku aldrig helt nemt at få lov at se derind->(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2008

ann-kristina

Hej
Ja jeg tænker også straks at det må være ørerne. Få det hellere tjekket ved lægen. Har hun feber?

Anmeld

15. juni 2008

Mikkelmusen

Hej tøser vi var ved vagtlægen i aftes og blive tjekket og lægen mener det er noget virus der er i omløb, og samtidig tænder, snot og hoste. han kunne også fortælle at feber op til 38,5 er helt normalt ved tænder.

tak for jeres svar, hun er dog ikke mindre pivet nu, men nu må vi se imorgen, DP er i hvert fald udelukket for hendes vedkommende. Men vi havde alligevel tænkt at ta en dag hjemme når jeg nu ik laver noget.

Anmeld

15. juni 2008

ivfmarie

Godt så... Øv at hun stadig piver, men det er jo rart at vide at der ikke er noget galt.
Har du prøvet at give hende varm kamillethe? Det plejer jeg at gøre når bettemanden snotter og hoster, og det lindrer på hosten om natten så vi hurtigt for ro igen efter et hosteanfald.

God bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.