hvor mange dage er jeres poder pyller når de får tænder?
Synes bare Filuca græder hele tiden, og idag kan jeg mærke at tanden er helt brudt igennem, men måske er der en på vej i den anden side. Det er svært at se. jeg synes ikke hun græd så meget sidst. Hun sover elendigt (det samme med mig). Hun kommer i seng til normal tid, men vågner 3-4 gange inden jeg går i seng ved 23-24 tiden (for sent, jeg ved det)... Og når jeg så er gået i seng, så vågner hun også 3-4 gange og får sutten, men så vågner hun pludselig helt, og græder og græder, og jeg tager hende ind i sengen til mig (er alene hjemme disse dage). Når jeg så har kæmpet med hende i 30-45 min, så falder hun omkuld, sover 5 min, vågner og græder, sover 5 min igen, vågner og græder... Sådan fortsætter det i 1-2 timer. Ca. fra 3-5 sover hun uden at vågne af at hun græder (hun græder i søvne, men det er meget lidt). Når kl. er 5-5,30 så vågner hun helt op igen og vil ikke sove mere!
Jeg forsøger at få hende til at sove lidt mere for hun er død træt, men vil bare ikke sove. Kl. 6 giver jeg op og står op og laver morgenmad og når hun har spist den så leger hun lidt, men piver meget, og søger hele tiden hen til mig. kl. 7-8 falder hun igen omkuld og sover 30 min. og det samme ved 9-10 tiden. Til middag sover hun 1 time ca, og eftermiddaggen er bare det værste. Hun er stadig træt efter at ha sovet 1 time til middag, men først kl. 16-17 falder hun i søvn. Her sover hun til gengæld godt, men det er så dumt op til aftensmaden og nattesøvnen. Hun får også mellemmåltider som banan og boller, som hun gladeligt spiser.
Jeg går ud fra det er de dumme tænder + snot og hoste der driller hende, men det er som om hun også godt kan mærke når Morten er på weekend vagt selvom hun sover når hun kører. Kan hun virkelig godt mærke at jeg frygter de weekend vagter? Eller er der noget andet galt med hende?
Er der mon nogen der har en god ide til hvad jeg kan gøre, for nu har jeg de sidste par dage fået 2-3 timers søvn hver dag. Og jeg er bare så træt. Morten sover jo nu, og er også træt, forståeligt nok. Og han skal sågar på job igen kl. 12. Så jeg har INGEN mulighed for at sove, for han kommer også sent hjem idag.
hvordan pokker får jeg den unge til at sove mere end 1 time til middag. og hvordan får jeg hende til at sove bedre om natten?
kan der være andet galt en tænder, snot og hoste?
Christina - frusteret!!
Anmeld