Ville du købe det her? Afstemning JA/NEJ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2010

Mette+Mathias

Ja, noget af det ville jeg, f.eks.sweatshirten i øverste række og den trøje med lukninger/syninger hen over brystet (2. række, tror jeg).

Jeg ville ikke købe f.eks. heldragten med trekanter ude siden eller den anden heldragt med stjernen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

D.B.L

Jeg har stemt ja, et par af kjolerne og buksedragten med stjerner og sløjfe synes jeg er fine :0) Dem kunne jeg godt finde på at købe til Cornelia, dog ikke til min store pige Ella, men det er fordi hun er så tøj-kræsen :0)

Anmeld

25. maj 2010

Cris

Det er en flot design! Men jeg ville ikke købe den med stjernerne. Jeg er bare sååååååå træt at Molo og deres design (de har mange ting med stjerne på) Jeg ville finde på nogle spændende farve kombinationer, jeg mener, i stedet for at lave så meget i blå og lysserød, lave nogle flere ting i grøn, rød, orange osv osv. Og self. ikke alt på en gang    Men måske en brun baggrund med kiwi grøn motiver på eller noget lignende.

Anmeld

25. maj 2010

vingummibamse

Jeg har stemt nej... det er fordi at det minder for meget om noget jeg har set før.. (som mange andre også siger.. STJERNERNE)

også nogle af dessignse er slet ikke mig...

men tøj mæssigt er vi jo alle forskellig, og meget af det er da meget sødt men ikke noget jeg ville bruge penge på...

Anmeld

25. maj 2010

Marco2

Synes at noget af drengetøjet er fedt, men er ikke til pigetøjet.

Synes der er for meget "gadeteater"/udklædning over snittet, hvis du forstår hvad jeg mener.

Men fedt at dt er økologisk.

SÅ jeg har stemt nej, da jeg har en pige

AG

Anmeld

25. maj 2010

FrkT

Nu har jeg ikke børn endnu, men umiddelbart vil jeg sige nej. Det ligner for mig bare alt muligt andet, og så synes jeg nogle af designsene er mere til voksentøj end børnetøj. Aner ikke hvordan det bambus er i stoffet, men for mig lyder det ikke specielt behageligt? Det vil også have meget at sige. Og så selvfølgelig prisen!

Der er dog et par enkelte ting iblandt jeg godt kan lide "formen" af, men ikke farverne. Synes der er for lidt og for "kedelige" farver.

Anmeld

26. maj 2010

Kala

Jeg har svaret ja - men det ville afhænge af prisen.

Anmeld

26. maj 2010

Sofiedk

Hehe ... Godt spottet med Molo og stjernerne, det er mit eksamensprojekt specielt designet til at passe Molo's nuværende kollektioner - derfor stjernerne, det er SÅ langt fra de prints og farver der vil være i min egen kollektion, men formerne er helt klart mig.

Jeg elsker det gammeldags. Lidt nedtonede i farverne og med masser af flotte kvalitetsdetaljer, kan godt lide strik med læderspænder og den stil, så jeg må lige komme igang når mine egne designs er 100% på plads

Kom endelig med flere ideer og kommentarer, håber at have min egen første kollektion klar til sommer 2011, så må vi jo se om det er noget for jer allesammen.

Knus

Anmeld

26. maj 2010

hc=k

Sofiekdk skriver:

Så skal jeg lige endnu engang bruge jeres hjælp. Ville i købe det her tøj til jeres børn? Det er produceret i økologisk bambusmateriale i lækre kraftige bløde kvaliteter.

Kom gerne med kommentarer Og husk at være ærlige, det er helt okay at svare nej hvis det bare ikke er jer.

På forhånd tak.

Jeg kan lide hættetrøjen, men ellers er det bare ikke min stil.

Jeg går overhovedet ikke op i det med økologi og synes egentlig bare det er meget dyrt og kedeligt.

Anmeld

8. juni 2010

Ginger

Farverne ser fine ud på tegningen, og det gør snittene også.  Det betyder meget for mig at det er spændende og inspirerende snit, såsom matrosstil, mælkedrengestil, pilotstil -et eller andet sjovt og ik bare BLA!.  Farverne kan jeg bedst lide basic og så med nogle få frække kontraster, ikke den ene pangfarve oven i den anden. 

Er det noget tøj du er ved at designe?  Du må sige til hvis det kan købes en dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.