Ville du købe det her? Afstemning JA/NEJ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

lisbethita

Sofiekdk skriver:

Så skal jeg lige endnu engang bruge jeres hjælp. Ville i købe det her tøj til jeres børn? Det er produceret i økologisk bambusmateriale i lækre kraftige bløde kvaliteter.

Kom gerne med kommentarer Og husk at være ærlige, det er helt okay at svare nej hvis det bare ikke er jer.

På forhånd tak.

Hejsa, jeg har stemt JA, men det er dog kun 50% af det, som er mig. Noget af det er "lidt for meget" til at være min stil, men sådan er det jo altid med de forskellige kollektioner, hi hi...

Men GO fra mig af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Mumto3

Sofiekdk skriver:

Fedt at høre du køber økologisk tøj til dine børn ... Det er jo lige netop dig som forbruger jeg gerne vil henvende mig det. Hvilken slags bambusmaterialer har du forsøgt dig med, for bambusmaterialer kan også produceres så det minder om fleece for eksempel. Hvilke økologiske mærker går du efter når du shopper? og hvordan ville din beskrivelse være af det tøj du køber, designmæssigt?

Mit absolut farvorit mærke er Cotton People, men det er rigtig svært at få fat i.

Alt vores undertøj er fra living Craft, og ellers har vi en del fra Diana, Urban Elk, Engel og Lana og nu selvfølgelige også Katvig, efter de er gået over til økologisk bomuld. (Så har vi lidt i Green Cotton, men det synes jeg er meget dyrt).

Tidligere brugte vi sengetøjet fra Vivatex, men er nu gået over til Katvig. jeg har også selv syet en del tøj fra stof fra Vivatex. Noget af deres stoffer er vildt lækre, men det er godt nok kedeligt i farverne synes jeg. 

Anmeld

24. maj 2010

millesofie

Sofiekdk skriver:

Så skal jeg lige endnu engang bruge jeres hjælp. Ville i købe det her tøj til jeres børn? Det er produceret i økologisk bambusmateriale i lækre kraftige bløde kvaliteter.

Kom gerne med kommentarer Og husk at være ærlige, det er helt okay at svare nej hvis det bare ikke er jer.

På forhånd tak.

jeg har svaret nej

og det er mest fordi at jeg ikke kan lide stoffet, alle de stjerner er bare ikke mig, men også fordi jeg synes lidt det ligner noget jeg har set før

jeg synes et par af tingene er søde, og nye.

men jeg er også virkelig kræsen og har en lidt speciel smag

men klø på, det er fedt at lave noget man brænder for

Anmeld

24. maj 2010

TineA

Det er rigtig fint Jeg ville klart gerne købe det

Anmeld

25. maj 2010

Rikke, Liam & Linus

Jeg synes det ser friskt ud, dog er nogle af modellerne ikke lige mig. Men har alligevel svaret ja.

Synes det er superfedt at det er af økologisk bambus - stor

Anmeld

25. maj 2010

Fru Dinesen

Lige min stil ..... 

Anmeld

25. maj 2010

Tina2

Det ser rigtig lækkert ud, så ja herfra :-)

Anmeld

25. maj 2010

Soap

Ja super smart og gang i farverne, lige mig 

Anmeld

25. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nu har jeg ignen grund til at købe tøj til Frigg, da vi har ALT liggende fra Idun. Men altså - hvis jeg skulle købe tøj, så ser det da fint ud...

Anmeld

25. maj 2010

L-Mortil3

Sofiekdk skriver:

Hvilket par drengebukser kan du godt lide? Lige netop denne kollektion er designet til at passe ind i Molo Kids univers og ikke til mig selv, så jeg vil meget gerne høre om der er nogle af tingene der virker bedre end andre

Det er de aller første

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.