Ville du købe det her? Afstemning JA/NEJ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

B&J

jeg stemte blank fordi jeg ved ikke lige hvad jeg ellers skulle noget af drenge tøjet kan jeg godt lige og pige tøjet kan jeg ikke så godt lig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Mumto3

Jeg har svaret nej. Jeg kan rigtig godt lide snittet i tøjet, men designet er ikke lige mig. (Men smag og behag er jo meget forskelligt!!! Jeg tror ikkke der findes noget tøj alle kan lide!!!!)

Jeg køber rigtig meget økologisk tøj til mine 3 børn (Jeg vil gætte på at ca. 70 % af deres tøj er økologisk), men lige netop bamus er jeg ikke så glad for. Jeg synes ikke det er varmt nok. (Jo det er fantastisk til sommertøj, hvor de kan have tøj på kroppen uden det er varm.) men jeg synes ikke det duer på de andre årstider. Men igen, det er jo bare min mening!!!

Anmeld

24. maj 2010

L-Mortil3

Jeg har svaret ja, men det er kun fordi jeg kan lide det ene par drengebukser, det er umiddelbart for kedeligt og "alle mands design" TIL MIG

Anmeld

24. maj 2010

Sofiedk

Mumto3 skriver:

Jeg har svaret nej. Jeg kan rigtig godt lide snittet i tøjet, men designet er ikke lige mig. (Men smag og behag er jo meget forskelligt!!! Jeg tror ikkke der findes noget tøj alle kan lide!!!!)

Jeg køber rigtig meget økologisk tøj til mine 3 børn (Jeg vil gætte på at ca. 70 % af deres tøj er økologisk), men lige netop bamus er jeg ikke så glad for. Jeg synes ikke det er varmt nok. (Jo det er fantastisk til sommertøj, hvor de kan have tøj på kroppen uden det er varm.) men jeg synes ikke det duer på de andre årstider. Men igen, det er jo bare min mening!!!

Fedt at høre du køber økologisk tøj til dine børn ... Det er jo lige netop dig som forbruger jeg gerne vil henvende mig det. Hvilken slags bambusmaterialer har du forsøgt dig med, for bambusmaterialer kan også produceres så det minder om fleece for eksempel. Hvilke økologiske mærker går du efter når du shopper? og hvordan ville din beskrivelse være af det tøj du køber, designmæssigt?

Anmeld

24. maj 2010

Sofiedk

Line&Liam skriver:

Jeg har svaret ja, men det er kun fordi jeg kan lide det ene par drengebukser, det er umiddelbart for kedeligt og "alle mands design" TIL MIG

Hvilket par drengebukser kan du godt lide? Lige netop denne kollektion er designet til at passe ind i Molo Kids univers og ikke til mig selv, så jeg vil meget gerne høre om der er nogle af tingene der virker bedre end andre

Anmeld

24. maj 2010

Silvermist1

Nu kender jeg ikke priserne på tøjet, men umiddelbart vil jeg sige ja. Jeg kan godt lide flere af designene og at det er øko er et STORT plus.

Anmeld

24. maj 2010

Pige2009

Jeg har svaret JA, for jeg synes det meste af det er rigtig fint

K.h. Linda

Anmeld

24. maj 2010

N&J

Jeg har stemt ud fra pigetøjet (da jeg jo har en pige), jeg må indrømme at jeg bare ikke har det godt med kjoler, syntes de er alt for besværlige, og så er stjernerne ikke mig. Jeg kan godt lide ideen om øko tøj af bambus, har selv en hjemmestrikket trøje i det til Nikita og den er såå blød og dejlig varm, så jeg kunne sagtens finde på at købe det, men jeg er nok lidt mere til praktisk tøj, joggingbukser og en trøje.. 

Jeg kan godt lide snittet på overals'en til piger, men er bare ikke til tilfældige lommer og så stjernerne igen.. 

Anmeld

24. maj 2010

Diana...

JA det kunne jeg helt sikkert det er SUPER flot jeg vild med det. 

Anmeld

24. maj 2010

JustAnotherName

Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal svare, for jeg kan lide noget af det, men ikke det hele. Og for mig har prisen også lidt at skulle sige...

Så det er sådan lidt både-og !?!? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.