Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TbCp skriver: Æble t-shirten er lyserød, men bagrunden (mener jeg) er lys lyserød.... er du stadig interesseret i den eller?
Æble t-shirten er lyserød, men bagrunden (mener jeg) er lys lyserød.... er du stadig interesseret i den eller?
arch nein æv!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TbCp skriver: Forresten... den sidste du skriver på er brun/hvidternet... er du stadig interesseret i den?
Forresten... den sidste du skriver på er brun/hvidternet... er du stadig interesseret i den?
JA er stadig meget interesseret(selvom den er brun/hvid!!)! SÅ sig endeligt bare hvad jeg skal overføre til hvilken konto, så gør jeg det med det samme!
Venlig hilsen Mona
Endnu et spørgsmål Billede 12 er det både bodyen med Kaj og de med Andrea? Eller kun den eneBillede 13 er det kun den lilla bodystocking der er solgt ikke dem alle som jeg skrev før.
Ja tak, gerne både kaj og andrea! Og ja jeg vil også meget gerne have "resten" af det du har fra billed 13 og de andre jeg nævnte!
vh Mona
Hvad har du tilbage? Synes det er lidt svært af hitte rede i
Er billed 2, 5, 6, 10, 15 og det sidste billed væk?
quity skriver: Hvad har du tilbage? Synes det er lidt svært af hitte rede i Er billed 2, 5, 6, 10, 15 og det sidste billed væk?
Heh ja det blev vist lidt uoverskueligt....
skal lige få styr på det så skriver jeg lige igen
prettybutterfly skriver: Ja tak, gerne både kaj og andrea! Og ja jeg vil også meget gerne have "resten" af det du har fra billed 13 og de andre jeg nævnte! vh Mona
Fint fint
Jeg skal nok lige få det ordnet i løbet af idag, skal lige have lidt mad osv serveret inden familien går amok
SÅ! Nu har jeg lige slettet alt det der er solgt.... kan jeg få dig til at kigge igen og skrive hvilket du er interesseret i....
TbCp skriver: Fint fint Jeg skal nok lige få det ordnet i løbet af idag, skal lige have lidt mad osv serveret inden familien går amok
super! Du siger bare til!
Nøj det er blevet dejlig overskueligt. Tak
Billed nr 4 (heldragt) er den tyk/foret, eller er det en man kan bruge nu i det vejr vi har?
Jeg er i hvert fald interessert i nr 2,3,6 og det sidste billed.
quity skriver: Nøj det er blevet dejlig overskueligt. Tak Billed nr 4 (heldragt) er den tyk/foret, eller er det en man kan bruge nu i det vejr vi har? Jeg er i hvert fald interessert i nr 2,3,6 og det sidste billed.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128