Pigetøj 5 kr pr del

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24. maj 2010

oo

årh! den røde æble t-shirt!! i want it

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

prettybutterfly

af det du har tilbage vil jeg gerne købe billede 3, 5, 7, 8, 9, 12, 13, 17 samt den sort/hvide ternede t-shirt/bluse i str 92(ku ik lige regne billed nr ud på den)

Skal jeg sende dig en privat besked? Eller sender du mig en med konto oplysninger samt hvor meget jeg skal overfører?

vh Mona

Anmeld

24. maj 2010

JustAnotherName

Jeg vil gerne købe denne her

Du kan bare sende mig PB med pris i det hele + dit konto og reg.nr. 

Anmeld

25. maj 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

årh! den røde æble t-shirt!! i want it

Æble t-shirten er lyserød, men bagrunden (mener jeg) er lys lyserød.... er du stadig interesseret i den eller?

Anmeld

25. maj 2010

TbCp

prettybutterfly skriver:

af det du har tilbage vil jeg gerne købe billede 3, 5, 7, 8, 9, 12, 13, 17 samt den sort/hvide ternede t-shirt/bluse i str 92(ku ik lige regne billed nr ud på den)

Skal jeg sende dig en privat besked? Eller sender du mig en med konto oplysninger samt hvor meget jeg skal overfører?

vh Mona

Hejsa.
Tøjet på billede 8 + 13 er solgt.
Resten finder jeg lige frem i eftermiddag og får vejet. Så sender jeg dig lige en ts

Anmeld

25. maj 2010

TbCp

prettybutterfly skriver:

vh Mona

Forresten... den sidste du skriver på er brun/hvidternet... er du stadig interesseret i den?

Anmeld

25. maj 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Jeg vil gerne købe denne her

Du kan bare sende mig PB med pris i det hele + dit konto og reg.nr. 

Hej Katrine
Det ser ud til at den er solgt til hende der skrev lige før dig....  først til mølle er vist mest fair...
Men har lige skrevet til hende da hun troede den var sort/hvidternet og den rent faktisk er brun/hvidternet om hun så stadig er interesseret.

Anmeld

25. maj 2010

TbCp

prettybutterfly skriver:

vh Mona

Hov billede 9 er også røget

Anmeld

25. maj 2010

TbCp

prettybutterfly skriver:

vh Mona

Endnu et spørgsmål
Billede 12 er det både bodyen med Kaj og de med Andrea? Eller kun den ene
Billede 13 er det kun den lilla bodystocking der er solgt ikke dem alle som jeg skrev før.

Anmeld

25. maj 2010

Ni-ko-li-ne

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.