Hvem var det der vovede at bede om billeder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Jeg vidste godt det med Dittes kager, men ikke de andre... Nice..

Hehe, ja, men altså der har været nok at se til her, så jeg har slet ikke været fristet til at klippe i noget som helst - hvis du forstår sådan en lille én

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariamiss6 skriver:

Hehe, ja, men altså der har været nok at se til her, så jeg har slet ikke været fristet til at klippe i noget som helst - hvis du forstår sådan en lille én

Sådan en forstår jeg godt...

Anmeld

23. maj 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Sådan en forstår jeg godt...

Hehe, jeg glæder mig til vi kan komme igang

Faktisk er det Kenneths weekend når der er Frederikssund, så vi kunne måske nok finde ud af noget der, selvom jeg selvfølgelig nok ikke helt slipper for at være lidt omkring børnene, og især hvis alle ligger samme sted som sidste år. Men det finder vi jo ud af

Kunne være hyggeligt at være med hos jer på frederikssund også jeg kan jo bare sove i min bil

Anmeld

23. maj 2010

Moderator

mariamiss6 skriver:

Hehe, jeg glæder mig til vi kan komme igang

Faktisk er det Kenneths weekend når der er Frederikssund, så vi kunne måske nok finde ud af noget der, selvom jeg selvfølgelig nok ikke helt slipper for at være lidt omkring børnene, og især hvis alle ligger samme sted som sidste år. Men det finder vi jo ud af

Kunne være hyggeligt at være med hos jer på frederikssund også jeg kan jo bare sove i min bil

Naturligvis kommer du bare og er sammen med os

Anmeld

23. maj 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Naturligvis kommer du bare og er sammen med os

Ih du er en skat

Men jeg kommer jo nok til at flyve lidt rundt omkring, fordi det er frederikssund, og svigerne, og ungerne og alt det der... MEN jeg regner med at være hos jer største delen af tiden

Anmeld

23. maj 2010

Moderator

mariamiss6 skriver:

Ih du er en skat

Men jeg kommer jo nok til at flyve lidt rundt omkring, fordi det er frederikssund, og svigerne, og ungerne og alt det der... MEN jeg regner med at være hos jer største delen af tiden

Frederikssund er jo også bare et hyggemarked, hvor man hænger ud og hygger sig hele weekenden Så sådan er det..

Anmeld

23. maj 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Frederikssund er jo også bare et hyggemarked, hvor man hænger ud og hygger sig hele weekenden Så sådan er det..

Hehe ja det er jo det det er

uh man kan jo håbe der kommer en der sælger stof og at jeg har penge ikke mindst

Anmeld

23. maj 2010

Moderator

mariamiss6 skriver:

Hehe ja det er jo det det er

uh man kan jo håbe der kommer en der sælger stof og at jeg har penge ikke mindst

Ellers må vi jo bare bestille fra hende dersens damen der

Anmeld

23. maj 2010

Pige2009

Fedt!

Anmeld

24. maj 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Ellers må vi jo bare bestille fra hende dersens damen der

jeps det er bare så meget sjovere at bladre fysisk i bunkerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.