ladydan1 skriver:
ja nemlig den er meget lille! har den samme..hvordan har du forstørret den?? med de samme mål men bare bredere eller med x cm på hver side ??
Kan se du også får foldet din lang bedre..
Bryder mig heller ikke om smørcreme, men synes palmincremen er bedre..overvejer at prøve en chokosmørcreme..eller måske det der chokolate modeling.
:-)Sisse
Jeg synes chokosmørcreme er meget værre end almindelig smørcreme. og så synes jeg det gør en STOR forskel lige at bruge det appelsinsaft i... Opskriften er i hæftet, og den er super nem

Jeg åbner bare billedet af skabelonen i et word dokument, og hiver så i et hjørne, til det hele fylder ca. en A4 side, så bliver din sko lidt større eller samme størrelse som den på min kage....
*Du kan tro jeg har bøvlet ned at få foldet den skide støtte.... Den lyserøde sko er helt ad helvedes til i hælen, fordi jeg ikke kunne få den støtte til at passe, og få hælen i samme højde, og jeg skal fandmer give dig skal jeg - du kan tro jeg har bandet over det skidt....
Til den blå sko maste jeg en tandstik eller et stykke u-kogt pasta ind i hælen, og dethjalp lidt på det
Anmeld