Hvem var det der vovede at bede om billeder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.742 visninger
31 svar
0 synes godt om
23. maj 2010

mariamiss6

Ja. Hvem var det der vovede at bede om billeder? Det skal i komme til at fortryde skal i

Billede nr. 1: Fodbolde til konfirmationskage

Billede nr. 2: Blomster til en af Dittes kager.

Billede nr. 3: Ditte 30 år, Blomsterkage.

Billede nr. 4: Ditte 30 år, Insektkage.

Billede nr. 5: Ditte 30 år, skokage.

Billede nr. 6: Ditte 30 år Sommerfugl og blomster.

Billede nr. 7, 8, og 9: Ditte 30 år, skoen.

Billede nr. 10: Frejas fodbold-konfirmationskage.

Billede nr. 11: Frejas sko til tøsekagen, også konfirmationen.

Billede nr. 12 og 13: Frejas tøsekage, til konfiramtion, sammen med fodboldkagen.

Billede nr. 14: Min egen fødselsdagskage serveret på arbejdet, efter strenge ordrer om at jeg skulle komme med en kage.

Billede nr. 15: Kenneth har lavet almindelig lagkage til Bastians 3 års fødselsdag.

billede nr. 16: fodboldtøj, til fodboldkagen.

Billede nr. 17: pynt til frejas kager. Gugmus har lavet telefon, støvler, og make-up.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Dot D

mariamiss6 skriver:

Ja. Hvem var det der vovede at bede om billeder? Det skal i komme til at fortryde skal i

Det var da helt rart at se lidt af det du laver. I stedet for kun at høre om natlige eskapader og ømme fingre, hi hi hi Og så nupser jeg lige idéen om at lade blomster tørre i Toffefee æsker, smart

Anmeld

23. maj 2010

Nadia&Daniel

Uhh skal bruge en fodbold-fødselsdagskage til min forlovedes 25 års fødselsdag i juli - noget man kan friste dig til at lave på bestilling??? :0)

Anmeld

23. maj 2010

4kløver

hvor er de flotte

Anmeld

23. maj 2010

Nemesis

Dot D skriver:

Det var da helt rart at se lidt af det du laver. I stedet for kun at høre om natlige eskapader og ømme fingre, hi hi hi Og så nupser jeg lige idéen om at lade blomster tørre i Toffefee æsker, smart

jaaa hold da op en masse flotte kager!

Kan jeg monstro ikke få dig til at lægge en skabelon ind af din skostøtte..for den virker altså bare SÅ meget bedre end den jeg har fået lavet efter skabelon...:-)

Dernæst er jeg enig med Dot..må da vist have fat i toffifeepakker..eller måske andet slikhalløj kan bruges..men smart.

Bruger du smørcreme under ?

:-) Sisse

Anmeld

23. maj 2010

mariamiss6

Nadia&Daniel skriver:

Uhh skal bruge en fodbold-fødselsdagskage til min forlovedes 25 års fødselsdag i juli - noget man kan friste dig til at lave på bestilling??? :0)

Det kan man måske godt. Jeg ser dog gerne at du selv (eller en anden) henter den her hos mig. Men har du en idé om hvordan den skal se ud? for jeg synes det kan være svært at finde på pynten

Men altså skriv da til mig i PB'en, så ser vi på det

Anmeld

23. maj 2010

mariamiss6

ladydan1 skriver:

jaaa hold da op en masse flotte kager!

Kan jeg monstro ikke få dig til at lægge en skabelon ind af din skostøtte..for den virker altså bare SÅ meget bedre end den jeg har fået lavet efter skabelon...:-)

Dernæst er jeg enig med Dot..må da vist have fat i toffifeepakker..eller måske andet slikhalløj kan bruges..men smart.

Bruger du smørcreme under ?

:-) Sisse

Ja jeg bruger smørcreme til at smøre op med... Menjeg stræber efter at bage en perfekt lige kage, i stedet for at proppe massevis af smørcreme på... For jeg synes faktisk det smørcreme bliver så vammelt... Jeg er begyndt at lave den smørcreme med appelsin i, og det synes jeg hjælper meget på det vamle

Toffifee er rigtig godt, og nemt

Skabelonen til skostøtte, og sko, finder du i tips og tricks tråden, hvor Anasmor har lagt den hun bruger (det er den jeg har brugt, har bare forstørret den, da den er meget lille når man printer den)

Anmeld

23. maj 2010

mariamiss6

Dot D skriver:

Hehe. Sorry.... Men jeg havde bare simpelthen ikke gidet hente kablet til overførsel oppe oven på

Anmeld

23. maj 2010

mariamiss6

Og tak alle sammen

Anmeld

23. maj 2010

Nadia&Daniel

Så er brevet sendt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.