35+0 med Frederikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

Risen

Mathildesmor skriver:

Det bliver da spændende at se om din mavefornemmelse holder stik Ihh, altså - jeg behgøver vist ik fortælle dig, at jeg bliver dyyyyybt misundelig hvis du føder så mange uger før mig....

men gir dig fuldstædig ret i, at de 14 dage + - er dødirriterende! Lad os håbe at vi om 14 dage får vores små prinsesser i armene

Orh det skal du da ikke være.. Det er jo stadig lidt for tidligt er kun lige 34+6 idag.. Lad os krydse for vi begge går til mindst 37+ og SÅ holder vores smukke piger i armene! .. Ih din største må da også være lige ved at sprænges af spænding nu !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Millzi

Du er godt nok os super smuk gravid

Anmeld

23. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Risen skriver:

Orh det skal du da ikke være.. Det er jo stadig lidt for tidligt er kun lige 34+6 idag.. Lad os krydse for vi begge går til mindst 37+ og SÅ holder vores smukke piger i armene! .. Ih din største må da også være lige ved at sprænges af spænding nu !

Meget! Hun glæder sig som et lille barn..... Tror ind imellem hun har lidt svært ved at rumme den store glæde ved, at hun snart....meget snart skal være storesøster til en lille pige (hvilket hun allerede i 12.uge gik meget op i), og at hun skal starte i skole om 2 mdr

Anmeld

23. maj 2010

Risen

Mathildesmor skriver:

Meget! Hun glæder sig som et lille barn..... Tror ind imellem hun har lidt svært ved at rumme den store glæde ved, at hun snart....meget snart skal være storesøster til en lille pige (hvilket hun allerede i 12.uge gik meget op i), og at hun skal starte i skole om 2 mdr

Uhha det er næsten også bare for meget af det gode !  

Anmeld

23. maj 2010

Anne85

Hvor ser du bare godt ud  Nu har vi dælme heller ikke lang tid igen... nøøøøj hvor går tiden hurtigt

Anmeld

23. maj 2010

Anne85 skriver:

Hvor ser du bare godt ud  Nu har vi dælme heller ikke lang tid igen... nøøøøj hvor går tiden hurtigt

Tak skal du have

Nej, det har vi ikke - det er jo alt for skønt! Dog må jeg altså indrømme, at jeg synes mine 35 dage som jeg har tilbage virker meget laaaaaange

Anmeld

24. maj 2010

Anne85

Mathildesmor skriver:

Tak skal du have

Nej, det har vi ikke - det er jo alt for skønt! Dog må jeg altså indrømme, at jeg synes mine 35 dage som jeg har tilbage virker meget laaaaaange

Hi hi...  ja jeg er også begyndt at tælle sådan ned... har et målebånd hængende på køleskabet hvor jeg klipper af hver dag... 38 dage er der idag

Anmeld

24. maj 2010

Anne85 skriver:

Hi hi...  ja jeg er også begyndt at tælle sådan ned... har et målebånd hængende på køleskabet hvor jeg klipper af hver dag... 38 dage er der idag

Det var da en smadder god ide.... Jeg kigger også dagligt på min ticker jeg har på profilen, hehe

Anmeld

24. maj 2010

FruEllingsen

Hvor er du altså bare flot

Nej nu er der jo ikke længe til at i skal se jeres lille Frederikke Det bliver så spændene

Anmeld

24. maj 2010

Drømmer skriver:

Hvor er du altså bare flot

Nej nu er der jo ikke længe til at i skal se jeres lille Frederikke Det bliver så spændene

Tak søde

Nej, det bliver bare ubeskrivelig dejligt!!

Vi glæder os også helt vildt alle 3....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.