35+0 med Frederikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

L-Mortil3

EJ hvor sidder den mavse bare flot på dig !!!!

DYYYYYBT misundelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Maria.

Mathildesmor skriver:

Nej, det bliver bare så spændende, men gud hvor synes jeg pludselig at 35 dage er lang tid!!

Du er da også så tæt på, som man overhovedet kan komme! Krydser fingre for at lillepigen snart melder sin ankomst!

Ja, det virker som lang tid, men pludselig er tiden fløjet afsted..

Nej, jeg er næsten i mål og har det godt fysisk og kun taget 9 kg. på indtil vidrere, så jeg kan godt klare et "par" dage mere, det er bare lidt utålmodighed jeg døjer med jo..  

Anmeld

23. maj 2010

Risen

Du er bare så super smuk ! Så lækker mave !

Anmeld

23. maj 2010

Vidunderligeunger

pift!! du ser jo som sædvanlig godt ud  

Anmeld

23. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Line&Liam skriver:

EJ hvor sidder den mavse bare flot på dig !!!!

DYYYYYBT misundelig

Tak søde Line

I må da også snart igang med endnu et projekt baby, så Liam kan bli' storebror

Anmeld

23. maj 2010

Maria. skriver:

Ja, det virker som lang tid, men pludselig er tiden fløjet afsted..

Nej, jeg er næsten i mål og har det godt fysisk og kun taget 9 kg. på indtil vidrere, så jeg kan godt klare et "par" dage mere, det er bare lidt utålmodighed jeg døjer med jo..  

Det er sgu da meget godt sluppent... Jeg har taget omkring 17 kg. på, men satser på at smide dem ligeså hurtigt som første gang ellers må jeg ud at løbe et par ture.....

Kan godt forstå du er utålmodig - det ville jeg dælme også være, hvis jeg havde passeret uge 40+0 men mon ikke hun snart er på trapperne.....

Hvor lang tid gik du over første gang?

Anmeld

23. maj 2010

L-Mortil3

Mathildesmor skriver:

Tak søde Line

I må da også snart igang med endnu et projekt baby, så Liam kan bli' storebror

Åha ja, DET vil jeg gerne Jeg har bare lige 6 mdr arbejde/skole efter barsel, så er jeg tip top klar (Eller det er jeg sørme også nu, men Morten skal altid være så skide fornuftig )

Anmeld

23. maj 2010

Risen skriver:

Du er bare så super smuk ! Så lækker mave !

Tak! Kan KUN sige lige over til dig!

Er du også snart ved at være klar til fødslen ligesom mig???

Anmeld

23. maj 2010

BlyViol skriver:

pift!! du ser jo som sædvanlig godt ud  

Tak sødeste...

Jeg er bare så spændt på tirsdag, når du får din prinsesse i armene.... tager mig selv i flere gange... "nu er der kun 2 dage til mitzie skal føde" - tror sgu jeg er ligeså spændt som dig

Anmeld

23. maj 2010

Maria.

Mathildesmor skriver:

Det er sgu da meget godt sluppent... Jeg har taget omkring 17 kg. på, men satser på at smide dem ligeså hurtigt som første gang ellers må jeg ud at løbe et par ture.....

Kan godt forstå du er utålmodig - det ville jeg dælme også være, hvis jeg havde passeret uge 40+0 men mon ikke hun snart er på trapperne.....

Hvor lang tid gik du over første gang?

Første gang gik jeg slet ikke over..  Fødte 3 dage før tid, derfor undrer det mig også lidt at hun bliver derinde.. Hun er i hvert fald mere end velkommen nu.. Har jo siden uge 22 været aflastet på jobbet fordi de var bange for at jeg skulle føde før tid.. Hmm..

Første gang tog jeg 17 kg på, men det meste var vand i kroppen, og alle de ekstra kg var væk efter en uge.. Denne gang har jeg slet ikke fået noget vand i kroppen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.