35+0 med Frederikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

Risen

Mathildesmor skriver:

Tak! Kan KUN sige lige over til dig!

Er du også snart ved at være klar til fødslen ligesom mig???

Tak søde.. Ja har faktisk oprettet nogle indlæg med smerter i nat og at slimproppen nu er gået.. Så det kunne virke som en optakt til det.. .. Hvad med dig ? Noget nyt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Maria. skriver:

Første gang gik jeg slet ikke over..  Fødte 3 dage før tid, derfor undrer det mig også lidt at hun bliver derinde.. Hun er i hvert fald mere end velkommen nu.. Har jo siden uge 22 været aflastet på jobbet fordi de var bange for at jeg skulle føde før tid.. Hmm..

Første gang tog jeg 17 kg på, men det meste var vand i kroppen, og alle de ekstra kg var væk efter en uge.. Denne gang har jeg slet ikke fået noget vand i kroppen..

Ja, så er det da ærlig talt også lidt mærkeligt, at du ikke snart føder... men hva, det er vel også et tegn på at ingen graviditeter er ens

Jeg havde også sindsygt meget vand i kroppen første gang - har også lidt denne gang, men slet ikke i samme grad som første gang. Denne gang er det "bare" skoene og ringene der klemmer - sidste gang havde jeg hval-størrelse, og kunne ikke passe noget fodtøj overhovedet Men du er da rigtig heldig, at du har sluppet for det denne gang!

Anmeld

23. maj 2010

Risen skriver:

Tak søde.. Ja har faktisk oprettet nogle indlæg med smerter i nat og at slimproppen nu er gået.. Så det kunne virke som en optakt til det.. .. Hvad med dig ? Noget nyt? 

Det har jeg slet ikke set - skal jeg da lige have luret

Altså da min slimprop gik første gang, fik jeg reglmæssige veer efter ca. 1 time, så det kunne da godt tænkes at du 'snart' går i fødsel - hvem ved. Omvendt har jeg også hørt at det ikke nødvendigvis har noget med hinanden at gøre.

Her er der ingen tegn på noget som helst, men vi er jo også kun liiiige gået ind i uge 36, så der er jo en lille måned endnu. Dog kunne jeg da egentligt godt tænke mig, at Frederikke valgte at komme i uge 38

Er dine plukveer også så kraftige ind imellem, at det føles som om at du er ved at tisse i bukserne fordi det hele presser sådan på derinde?

Anmeld

23. maj 2010

Vidunderligeunger

Mathildesmor skriver:

Tak sødeste...

Jeg er bare så spændt på tirsdag, når du får din prinsesse i armene.... tager mig selv i flere gange... "nu er der kun 2 dage til mitzie skal føde" - tror sgu jeg er ligeså spændt som dig

hehe, det er dejligt at vide folk tænker på en  liiige så snart overskuddet er der, for du en sms med opdate!

Anmeld

23. maj 2010

BlyViol skriver:

hehe, det er dejligt at vide folk tænker på en  liiige så snart overskuddet er der, for du en sms med opdate!

det er bare 10-4

Anmeld

23. maj 2010

LinLin

Smuk!

Anmeld

23. maj 2010

Risen

Mathildesmor skriver:

Det har jeg slet ikke set - skal jeg da lige have luret

Altså da min slimprop gik første gang, fik jeg reglmæssige veer efter ca. 1 time, så det kunne da godt tænkes at du 'snart' går i fødsel - hvem ved. Omvendt har jeg også hørt at det ikke nødvendigvis har noget med hinanden at gøre.

Her er der ingen tegn på noget som helst, men vi er jo også kun liiiige gået ind i uge 36, så der er jo en lille måned endnu. Dog kunne jeg da egentligt godt tænke mig, at Frederikke valgte at komme i uge 38

Er dine plukveer også så kraftige ind imellem, at det føles som om at du er ved at tisse i bukserne fordi det hele presser sådan på derinde?

Ja det er ikke til at sige.. Må bare se tiden an og håbe på hun først melder sin ankomst i uge 37.. Men har en sjov mavefornemmelse om at der ikke går længe før hun vil ud.. 

Kan jeg godt forstå du gerne vil.. Det er også bare irriterende man ikke har en eksakt dato på hvornår det sker.. De der plus minus 14 dage er da for irriterende  

Anmeld

23. maj 2010

TbCp

Mathildesmor skriver:

Nu lakker vi da imod enden.... Ihh hvor jeg glæder mig!

Ihhh flot flot flot.
Du stråler!

Anmeld

23. maj 2010

Risen skriver:

Ja det er ikke til at sige.. Må bare se tiden an og håbe på hun først melder sin ankomst i uge 37.. Men har en sjov mavefornemmelse om at der ikke går længe før hun vil ud.. 

Kan jeg godt forstå du gerne vil.. Det er også bare irriterende man ikke har en eksakt dato på hvornår det sker.. De der plus minus 14 dage er da for irriterende  

Det bliver da spændende at se om din mavefornemmelse holder stik Ihh, altså - jeg behgøver vist ik fortælle dig, at jeg bliver dyyyyybt misundelig hvis du føder så mange uger før mig....

men gir dig fuldstædig ret i, at de 14 dage + - er dødirriterende! Lad os håbe at vi om 14 dage får vores små prinsesser i armene

Anmeld

23. maj 2010

TbCp skriver:

Ihhh flot flot flot.
Du stråler!

Tak, hvor er du sød...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.