Til jer der havde en stor bebs i maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2010

Mille84

er glad for at høre at det ikke har så meget med størrelsen at gøre om fødslen er hård eller ej, nu er jeg mere rolig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2010

Mille84

Snuffler25 skriver:

Hvad har de skønnet bebser til at veje inde i din mave?

Jeg fik at vide, at min egen jordemoder + en jordemoder fra mit svømmehold for gravide -at det var en STOR dreng jeg havde i maven. Jeg fik det at vide meget tidligt i graviditeten, allerede til NF scanningen - at det var en stor dreng hehe. Og 1 uge inden termin fik jeg at vide, at han nok ville komme over de 4 kg!  Så jeg kan sætte mig ind i dine tanker nu..

MEN MEN MEN...

Da Nicolaj kom ud vejede han 3 kg ligeud!  Hvad sker der for det? Jordemoderen under fødslen kunne ikke forstå at jeg havde fået at vide min baby i maven var så stor.. for det var han jo slet ikke, 3kg og 51 cm!

Tror altså de jordemødre skønner forkert indimellem - eller ofte efter historier jeg har hørt siden hen. Så tag det evt med et gran salt *s*

Held & Lykke

De har skønnet ham til 1500 g i uge 28, altså tror ikke det er vildt meget, jordmoder og scanningsdame har bare hele vejen igennem sagt at han var god stor.

Anmeld

22. maj 2010

Mikkelmusen

Hov, forresten... Min første fødsel, hvor hun vejede 3810 var rigtig hård og lang. Men nr 2 der vejede 1 kg mere var super nem og tog ingen tid

Anmeld

22. maj 2010

june1987

det samme fik jeg afvide med jessica, og hun vejede 4404 og det klarede jeg da og jeg gik til uge 39 da de sætte mig igang pga bækkenløsning

Anmeld

22. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Majeha skriver:

20+4

Er det en tastefejl?

Ellers var det da noget af en rekordvægt

He he he, det var selvfølgelig en tastefejl - der skulle have stået 40+4

Anmeld

22. maj 2010

XXSS

DK skriver:

Kirstine kom ud 2,5 uge før termin. Fødslen startede af sig selv, og hun vejede 3550 g og var 53 cm. lang. Ikke  i sig selv unormalt, men hvis hun nu var blevet derinde og jeg var gået over termin (dvs. hun ville have været i maven op til 4,5 uge længere) så var hun  jo nok blevet KÆMPE STOR! Så jeg er da lykkelig for at fødslen startede af sig selv! 

De taber sig som regel når man går over terminen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.