ja jeg vil godt skrive lidt om william.
Navn: william theis lindblad riis frederiksen
Alder: 11 mdr om 4 dage, som tiden dog går, så er der kun en månede til han bliver 1 år. for et år sinden sad jeg fed og svede og ventede kun på william mærkeligt og tæne på.
Vægt: 9,05 kg.
Længde: 76,5 cm.
Tøjstørrelse: str: 68/74
Yndlingsmad: mor´s grød, og hjemmelvet juice.
Kan ikke li': -
Hvor mange tænder: 8 stk.
Yngling legetøj eller ting: det er sådan en hammer hvor jeg skal hammer klodser ned. og så har jeg et rat som kan side på alt. og så helt klart mit´s fut tog, med bolde i.
Hvordan bliver du puttet: Bliver pyttet i mor og far ´s seng, mens en af os pytter sammen med ham, og når han så er faldet hen bliver ham båret i seng. det tager max 10 min. dejligt nemt..
Hvad elsker du: jeg elsker at komme i bad og i svømmehal. Og så ææælsker jeg at blive længe oppe sammen med mor og far og putte ved dem.. Og så er jeg helt vild med heste. jeg skraldgriner hver gang jeg ser dem ude på marken og prøver og komme ud af mor´s arme, for og komme hen til dem.
Hvad kan du ikke li': At blive skiftet, jeg gidder ik ligge stille. og jeg gider bestemt ik af få tøj på efter bad. og så hader jeg vis jeg bliver puttet i min tremmeseng og de bare gå, sådan vil jeg ik putttes.
Får du stadig flaske/bliver ammet: Stoppede med at få bryst af mor da jeg var 8 mdr. gammel. og ja jeg for 2-3 flasker om dagen.
Ord (eller det der ligner): Ja,, hej, mam, mon.
Kravler: Ja
Står selv: Har stået uden støtte et par gange kan et par sek.
Går: Nej
Startet i vs/dagpleje: ja startede den 5 maj og er glad for det. går i dagpleje.
Hvis ja, hvordan går det: -det går rigtig godt, jeg er glad for og være der.
Andet: ja vi ha det bare så godt nu og vi er så glade for der hvor vi bor, os mor, hun er bleven helt lettet
Anmeld