fjernelse af tattovering og gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
21. maj 2010

mullesmith2

Pia. skriver:

Hvordan har du fået eksem i den... ? Hvor trist at den driller dig sådan - er det først kommet nu her efter et år... grunden til jeg spørg er fordi at en af mine tatoo får sådan nogle små blæere der klør helt vildt, det startede efter jeg havde haft den et år - det er dog kun den ene der driller, de andre er der ikke noget i vejen med - men tænkte om jeg muligvis kunne havde fået eksem i den Det er kun i perioder at det sker, så det er måske ikke det samme...

Koster det ikke en bondegård for dig at få den fjernet

Pøj Pøj med det..

Knus Pia.

Det lyder faktisk som det sammen med de små blære, der kommer og går og klør rigtig meget. Jeg tror måske det vil koste 2-3000 kr at få min fjernet den er ikke så stor og den er sort hvid så den skal ikke have så mange behandlinger nok 4-5 stykker. Jeg vil bare så gerne have det kløen til at forsvinde det er ulideligt. Men vil meget gerne have en tattoo igen bare ik på håndledet. Tror måske denne tatto er blevet fyldt med for meget blæk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

Pia.

mullesmith2 skriver:

Det lyder faktisk som det sammen med de små blære, der kommer og går og klør rigtig meget. Jeg tror måske det vil koste 2-3000 kr at få min fjernet den er ikke så stor og den er sort hvid så den skal ikke have så mange behandlinger nok 4-5 stykker. Jeg vil bare så gerne have det kløen til at forsvinde det er ulideligt. Men vil meget gerne have en tattoo igen bare ik på håndledet. Tror måske denne tatto er blevet fyldt med for meget blæk.

Nu kan jeg da godt bliver helt nervøs... For min klør også vanvittigt meget - men som sagt kun i perioder og for en uge siden begyndte den jeg har på foden også at klø og den er faktisk nu 1 år gammel... Hmmmm... de andre er der ikke noget med - men den på min ankel som er rigtig slem har fået lidt grimme ar - fordi der har været sår på når de små blærer springer fordi jeg klør....

Hmmm, det må jeg vist lige holde øje med...

Anmeld

21. maj 2010

mullesmith2

Pia. skriver:

Nu kan jeg da godt bliver helt nervøs... For min klør også vanvittigt meget - men som sagt kun i perioder og for en uge siden begyndte den jeg har på foden også at klø og den er faktisk nu 1 år gammel... Hmmmm... de andre er der ikke noget med - men den på min ankel som er rigtig slem har fået lidt grimme ar - fordi der har været sår på når de små blærer springer fordi jeg klør....

Hmmm, det må jeg vist lige holde øje med...

Det er sådan her min ser ud nu, der kommer også blære uden omkring men det er hovedsageligt navnet der hæver og klør og der kommer blære på og omkring, der er sår på nu og røde pletter omkring. Har været ved lægen med det han gav mig bare noget creme med binyrebarkhormon i og det hjælper ik en skid.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.