fjernelse af tattovering og gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.470 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. maj 2010

mullesmith2

Jeg har en tattoo der er eksem i kan åbenbart ikke tåle det blæk, har fået den lavet for over et år siden. Nu har jeg lige bestilt tid til at få den fjernet, men så var det jeg kom til at tænke på om man godt må få det der laserbehandlig når man er gravid?? kan ik rigtig se hvorfor man ik skulle men nogen der har prøvet det også gør det ik nas at få laser??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

Lotus86

Jeg har ikke prøvet det, men ville ikke umidebart tro at det kan være skadeligt. Så vidt jeg har forstået så er det farvekrystallerne i kroppen de går ind og knuser, og jo, jeg tror desværre det gør ret ondt

Anmeld

20. maj 2010

mullesmith2

npn skriver:

Jeg har ikke prøvet det, men ville ikke umidebart tro at det kan være skadeligt. Så vidt jeg har forstået så er det farvekrystallerne i kroppen de går ind og knuser, og jo, jeg tror desværre det gør ret ondt

puha jeg har også på fornemmelsen det gør nas, det er heldigvis ik så stor en tattoo jeg har. Vil bare have lortet væk det klør og hæver helt af h til....  Koste hva det koste vil.... hehe

Anmeld

20. maj 2010

AnneBJ

Ved ikke noget om, om man må mens man er gravid, men efter sigende gør det langt mere ondt at få fjernet end at få lavet en tatovering... Pøj pøj med det!

Anmeld

20. maj 2010

Kløver

mullesmith2 skriver:

puha jeg har også på fornemmelsen det gør nas, det er heldigvis ik så stor en tattoo jeg har. Vil bare have lortet væk det klør og hæver helt af h til....  Koste hva det koste vil.... hehe

Min veninde har fået laserbehandling i form af at få sin tattoo fjernet, det skal gøres over mange gange, men det giver flot resultat, og ingen grimme ar, heldigvis synes ikke hun har snakket om det gør ondt, eller noget, så håber da ikke det bliver en for smertefuld oplevelse at komme af med den.

lige et dumt spørgsmål: hvis du ikke kan tåle blækket, er laser så nok? ved ikke hvordan det helt foregår, da jeg ikke ved hvordan det kan fjerne blækket, troede bare det fjernede farven i blækket?

men ærgeligt man skal ofre penge på at få en tattoo fjernet, fordi man ikke kan tåle den

Anmeld

20. maj 2010

MetteMTH

Hej.

Jeg har fået lasebehandling og var også gravid, skulle have fjernet sprængte blodkar i ansigtet og det må man altså godt når man er gravid. Kan ikke se der er forskel med tattoveringer, bare husk at det ikke er en behandling du skal igennem det er mange

Anmeld

20. maj 2010

MetteMTH

mullesmith2 skriver:

Jeg har en tattoo der er eksem i kan åbenbart ikke tåle det blæk, har fået den lavet for over et år siden. Nu har jeg lige bestilt tid til at få den fjernet, men så var det jeg kom til at tænke på om man godt må få det der laserbehandlig når man er gravid?? kan ik rigtig se hvorfor man ik skulle men nogen der har prøvet det også gør det ik nas at få laser??

Hej.

Jeg har fået lasebehandling og var også gravid, skulle have fjernet sprængte blodkar i ansigtet og det må man altså godt når man er gravid. Kan ikke se der er forskel med tattoveringer, bare husk at det ikke er en behandling du skal igennem det er mange

Anmeld

21. maj 2010

mullesmith2

Hehe okay ja jeg ved godt man skal igennem det flere gange, 4-5 gange kan gøre det med min lille en, laseren slår farvemolekylerrne i stykker og så fjerne de hvide blodlægmer dem.

glæder mig bare til at få det fjernet det er virkelig grimt det klør så frygteligt.

Anmeld

21. maj 2010

Pia.

mullesmith2 skriver:

Hvordan har du fået eksem i den... ? Hvor trist at den driller dig sådan - er det først kommet nu her efter et år... grunden til jeg spørg er fordi at en af mine tatoo får sådan nogle små blæere der klør helt vildt, det startede efter jeg havde haft den et år - det er dog kun den ene der driller, de andre er der ikke noget i vejen med - men tænkte om jeg muligvis kunne havde fået eksem i den Det er kun i perioder at det sker, så det er måske ikke det samme...

Koster det ikke en bondegård for dig at få den fjernet

Pøj Pøj med det..

Knus Pia.

Anmeld

21. maj 2010

BabyStella!

mullesmith2 skriver:

Hej!

Man må jo ikke få taget røntgen billeder, når man er gravid - er du sikker på, du må få fjernet en tattoo med laser?

Måske lægger de et blyforklæde over dig...?

Øv, at du ikke kan tåle farven. Har selv en del tatoveringer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.