hjælp (om gravilitet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2008

ivfmarie

Hov... har du lige været ved lægen i dag? Hvis du har fået lavet en GU kan det sagtens være derfor at du bløder - det er altså helt normalt..
Hvordan går det nu? Bløder du stadig?

Marie - tænker på dig (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2008

Louise mortil4

jeg fik ikke lavet en gu, så det er ikke der for, men måske jeg er gået lidt for hårdt til den på arbejde, kan det vare derfor?? Pt bløder jeg ikke har lige tjekket, men jeg har stadig noget ondt.

Knus Louise

Anmeld

13. juni 2008

Lulle25

Hej Louise først kæmpe tillykke med din graviditet, det er helt vildt så mange unger du får på så kort tid og hammer snyd:P
Nå, ville egentlig bare fortælle, at det er helt normalt at have mens. smerter og bløde når det er så nyt endnu. Jeg blødte både i starten og lidt inde i begge mine graviditeter og min læge fortalte mig at når ægget/æggene;) sidder sig fast inde i livmorderen arbejder den jo hårdt og det gør så at nogle kan komme til at bløde lidt og har smerter såsom ved mens.
Tænk på at din livmoder lige har været på arbejde for nylig, da du ventede tvillinger :) og nu skal den arbejde igen og det er nok lidt hårdt for kroppen igen at skulle igang med en graviditet, det kan sagtens være derfor at du bløder lidt.
Håber for dig at alt er ok og ville bare berolige dig med at det er helt normalt :) God aften
Knus Louise Der altså bliver helt skruk når jeg høre om gravide(H)

Anmeld

13. juni 2008

Louise mortil4

ja det er hurtig vi bliver færdige, dett e bliver den sidste for vores vedkommende. Hende er er ikke planlagt, men hun er da rigtig velkommen selv om det bliver hårdt med 4 børn på 3 år og der under, men det skal nu nok gå.

Jeg er lettet over at jeg ikke bløder lige nu, nu xxx jeg bare fingre for at der ikke kommer mere.

Tak for alle jeres dejligt svar.

Knus Louise

Anmeld

14. juni 2008

Louise mortil4

Hey jeg ville lige opdatere jer her inde, i var så søde at berolige mig i går da jeg begyndte at bløde lidt og havde menses smerter. Jeg stoppede med at bløde igen allerede i går aftes, og der har endnu ikke været mere, har stadig lidt ondt, men ingen blod. så vil i ikke nok xxx fingre for at det var det, og at bebs har det got der inde.

Rigtig mange gange tak for jeres svar.

Knus Louise

Anmeld

14. juni 2008

Muffinmus

Uha jo, vil rigtig gerne krydse alt. Har jo selv lige haft en SA 6 uger henne med blod og smerter. Så håber da din spire har det godt derinde. Ville teste om 14 dage hvis jeg var dig. Er testen meget svag/ikke til stede der er det ikke godt, men er den knald tydelig så burde den være helt ok:)
Jeg tester helt negativt nu her ca 14 dage efter og er klar til at starte på en frisk... men ja, man vænner sig hurtigt til tnaken og glæder sig.

Anmeld

14. juni 2008

Louise mortil4

Med den smugle blod der kom tror jeg nu stadig den er der inde, men det er jo nemt at sige nu bagefter, sys ikke det var ærlig sjovt lige da det kom.

Men rigtig mange tak for jeres svar.

Knus Louise

Anmeld

14. juni 2008

linemus

mlbrydegaard skriver:

ja det er hurtig vi bliver færdige, dett e bliver den sidste for vores vedkommende. Hende er er ikke planlagt, men hun er da rigtig velkommen selv om det bliver hårdt med 4 børn på 3 år og der under, men det skal nu nok gå.

Jeg er lettet over at jeg ikke bløder lige nu, nu xxx jeg bare fingre for at der ikke kommer mere.

Knus Louise

Hej Louise

Jeg troede I skulle have mindst 7? ;)

Godt at høre at du ikke bløder mere, så jeg vil vove at sige tillykke med nr.4 (eller 4+5?). Puha, det er mange små børn, men jeg tror også det bliver fedt (på et tidspunkt), at der ikke er så stor aldersforskel, og at der så er 4, så det ikke altid er to mod en.

Knus Line

Anmeld

14. juni 2008

Louise mortil4

linemus skriver:

mlbrydegaard skriver:

Knus Louise

Hej Louise

Jeg troede I skulle have mindst 7? ;)

Godt at høre at du ikke bløder mere, så jeg vil vove at sige tillykke med nr.4 (eller 4+5?). Puha, det er mange små børn, men jeg tror også det bliver fedt (på et tidspunkt), at der ikke er så stor aldersforskel, og at der så er 4, så det ikke altid er to mod en.

Knus Line

Det var planen med 5 eller 6, men nu hvor de kommer så tæt, så tror jeg sgu ikke jeg lige pt har tid og overskud til flere end de 4 her. Det var jo meningen vi ville ha ventet til Freja skulle starte i skole, også ha haft et hold mere, men det er manden ikke rigtig med på mere, jeg vil stadig gerne for der er jo alligevel langtid til hun skal i skole. Men det ser jo ud til at vi næsten bare skal kigge på hinanden mig og niels, så er jeg gravid, så jeg tror sgu ikke at vi kan undgå en gravilitet mere mellem nr 4 her og så indtil freja starter i skole.

Nej ikke 2 mod en, 3 mod en hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.