hjælp (om gravilitet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
18 svar
0 synes godt om
13. juni 2008

Louise mortil4

Jeg har jo lige i dag fået bekræftet ved lægen at jeg er gravid, men nu har jeg fået menses lignende smerter og er begyndt at bløde lidt.

Kan jeg være i gang med at abotere eller kan det godt finde sted uden at det gør noget. Det er frisk blod, og kommer mest hvis jeg er på torilet og lave stort, men det er ikke fra nr 2 hul.

Knus Louise - -som er lidt nervøs lige nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2008

ivfmarie

Uh... det er da trælst. MEN det behøver ikke at være noget alvorligt. Der er mange der bløder lidt on and off i starten af graviditeten (ja også senere). Hvor langt er du?
Desværre kan man ikke udelukke at det er noget alvorlig - desværre. Men hvordan du lige finder ud af hvad der er hvad... det kræver nok en tur til lægen.

Men lad nu være med at tro det værste... Det er nok bare lidt "startproblemer"

Kram og tanker herfra

Anmeld

13. juni 2008

sbs78

Hej Louise
Måske jeg kan hjælpe dig lidt. Da jeg ventet mig med min store datter, havde jeg samme problem. Man kan godt begynde at bløde når man laver stort(L) og det er fordi det hele ligger meget tæt på hinanden. Endetarmen og livmoderhalsen ligger lige op af hinanden. Det er vist også noget med følsomme slimhinder.
Skal vi nu ikke håbe på, at det bare er det der er i vejn.

Jeg kan fortælle dig, da jeg ventet mig her med Freja begyndte jeg allerede at bløde inden jeg havde testet positiv. Og sådan blev det ved med i nogle mdr, og det var både med klumper og meget blod, og jeg har en dejlig datter på næster 11 mdr nu (L)

Håber dette kunne berolige dig lidt :)

(H) Sidsel

Anmeld

13. juni 2008

Louise mortil4

jeg er kun 5 +1, så det er jo ikke så langt henne, men nu har jeglige nogenlunde forliget mig med tanken om at vi skal ha en mere, også kan jeg gå og være nervøs over det her. Jeg er bare helt færdig lige nu.

Knus Louise

Anmeld

13. juni 2008

Louise mortil4

sbs78 skriver:

Hej Louise
Måske jeg kan hjælpe dig lidt. Da jeg ventet mig med min store datter, havde jeg samme problem. Man kan godt begynde at bløde når man laver stort(L) og det er fordi det hele ligger meget tæt på hinanden. Endetarmen og livmoderhalsen ligger lige op af hinanden. Det er vist også noget med følsomme slimhinder.
Skal vi nu ikke håbe på, at det bare er det der er i vejn.

Jeg kan fortælle dig, da jeg ventet mig her med Freja begyndte jeg allerede at bløde inden jeg havde testet positiv. Og sådan blev det ved med i nogle mdr, og det var både med klumper og meget blod, og jeg har en dejlig datter på næster 11 mdr nu (L)

Håber dette kunne berolige dig lidt :)

(H) Sidsel

Ihh hvor jeg håber det er det.
Hvis jeg bliver ved med at pletbløde i weekenden, kan jeg så komme til en scanning for at se om rejen er på vej væk, eller skal jeg bare vente og se??

Anmeld

13. juni 2008

Monica

Så vit som jeg husker kan man først se hjerete blink i uge 7 eller 8...

Moni

Anmeld

13. juni 2008

Louise mortil4

er der nogen der ved om man når man er ved at miste stadig har gravilitets symptomer, som feks kvalme??

Anmeld

13. juni 2008

Marco2

Hej ML.

Jeg styrtblødte to gange i min graviditet og havde samtlige symptomer på graviditet, og idag har jeg Emily. Men inden hende havde jeg en MA men hvor min krop fortsatte med at være "gravid" men uden foster. Min "sæk" var på størrelse med én i uge 12 men der var ikke noget foster deri.

Så begge ting kan forekomme...

Jeg krydser fingre for dig. Lad os høre hvordan det går.

(H) AG

Anmeld

13. juni 2008

Louise mortil4

hmm, jeg må jo bare væbne mig med tålmodighed, også håbe alt er som det skal være. Hvis det fortsætter må jeg jo snakke med lægen på mandag og se hva han siger.

Knus Louise

Anmeld

13. juni 2008

sbs78

jeg blev allerede scannet da jeg var ca 4 uger henne, men der kunne man ikke se noget endnu, jo en lille lysning i livmoderen. ugen efter blev jeg scannet igen og der var der hjerteblink. Jeg fik også taget blodprøver for at se om mine tal steg som de skulle.
Prøv at ring til din læge på mandag. Hvis du føler dig mest tryk ved en scanning, skal du bare forlange det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.