ka-ri-na skriver:
nej, der er sjældent garantier...
puha, det er ikke sjovt at slås med!
og din svigermama lyder ikke såååååååå forstående... altså, de fleste mennesker ville have godt af en bedre selvtillid, og det ville du da sikkert også... men det er jo ikke løsningen...
måske er det fordi hun ikke ved hvor skidt du faktisk har det... angst er noget folk kan have svært ved at forstå...
Min svigermor har aldrig brudt sig om mig og det ved jeg også godt. Hun synes det er helt forfærdeligt at jeg ikke "BARE" har taget min uddanelse færdig, at jeg ikke "BARE" finder et job og at jeg ikke "BARE" tager mig sammen. Jeg har brug for hjælp næsten 24 timer i døgnet hvis jeg skal opretholde et rent og pænt hjem. Jeg har lige nu min kæreste der hver morgen fortæller mig hvad jeg skal nå at lave inden han kommer hjem, men ellers har det været mine forældre der har gjort det.
I min verden er der ikke noget der hedder BARE, men det forstår min Svigermor ikke. Hun mener at fordi man har ADHD så kravler man på vægene og alt det der, men altså man kan ikke sætte alle i samme bås, det er det samme som dem der ikke er fra danmark de er jo ikke nødvendigvis kriminelle allesammen vel. Jeg har prøvet at snakke med min læge om det og han mener at jeg skal tage hende med til samtale hos psykiateren, men det VIL hun bare ikke siger hun.
Anmeld