SÅ fik jeg en tid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2010

hc=k

Mor til Frederic skriver:

pyh det slap jeg så for...

Men ærligt, de papire kan man jo alligevel ikke udfylde 100%. Ved sidste møde fik jeg at vide jeg var for rask til at gå hjemme, men ikke rask nok til at starte i mit normale arbejde... Om jeg ikke kunne komme i aktivering på mit arbejde?

Jo da... fik da lært at lave kaffe, for det at passe tlf og give kollega'erne opgaver/ture er vi jo vant til. For det gør vi jo selv når alle på kontor er taget til møde osv..

Jamen det er så åndsvagt. Jeg var i Aktivering da jeg blev sygmeldt, men det er åbenbart noget pjat at jeg ikke kan arbejde for jeg kan jo bare få mindre timer. hmmm nej sådan fungere det bare ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

Ni-ko-li-ne

hc=k skriver:

Jeg synes bare det er så rart at jeg nu har noget at forholde mig til. Også så jeg har noget jeg kan fortælle kommunen som sidder og ånder mig i nakken hver dag fordi de mener at man som 23 årig ikke bare kan tillade sig at være syg.

dejligt at der sker noget nu!

hvornår skulle du i øvrigt have farvet hår? og har du bestemt dig?

det med at kommunen eller andre ikke mener man kan være syg som 23 årig, kender jeg alt for godt!! jeg er nu opereret i ryggen to gange og har slidgigt nu! øv... det gør at jeg er meget hæmmet.... og det kan folk ikke altid forstå...

hvorfor jeg ikke bare lige kan løfte osv...

Anmeld

20. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

ka-ri-na skriver:

det med at kommunen eller andre ikke mener man kan være syg som 23 årig, kender jeg alt for godt!! jeg er nu opereret i ryggen to gange og har slidgigt nu! øv... det gør at jeg er meget hæmmet.... og det kan folk ikke altid forstå...

Man skal nærmest være synligt syg for at det er mere okay at gå sygmeldt..

Anmeld

20. maj 2010

Mira0911

Det lyder jo kanon godt...

Anmeld

20. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Mor til Frederic skriver:

Man skal nærmest være synligt syg for at det er mere okay at gå sygmeldt..

Eller have været på arbejdsmarkedet mange mange år...

Anmeld

20. maj 2010

hc=k

ka-ri-na skriver:

Jeg skal have det farvet d. 27 maj. Der kommer en frisør hjem til min mor

Jeg har besluttet mig for at jeg skal have farvet det Mørkt brunt og så noget pink på en eller anden måde. Jeg har briller og de er pink inden i så jeg tænkte det ville passe rigtig godt til.

Det er bare så typisk at filk tror de er så kloge på hvad andre mennesker fejler og kan. Det er ligesom min svigermor ( hun skulle bare skydes skulle hun ), ´men altså hun mener bestemt ikke at jeg har ADHD og at jeg ikke skal have medicin for det, men at jeg i stedet burde finde mig et job hvor jeg kan komme i nogle timer og så ellers bare gå på et kursus for at få styrket selvtilliden. Hmmmm godt så.

Anmeld

20. maj 2010

hc=k

ka-ri-na skriver:

Eller have været på arbejdsmarkedet mange mange år...

Hvis nu jeg havde været 40-50 år så ville de indstille mig til førtidspension, men fordi jeg er 23 så vil de ikke hører tale om det.

Anmeld

20. maj 2010

Ni-ko-li-ne

hc=k skriver:

Hvis nu jeg havde været 40-50 år så ville de indstille mig til førtidspension, men fordi jeg er 23 så vil de ikke hører tale om det.

men er det det du helst vil?

jeg vil absolut helts arbejde det jeg nu kan... om det så er 4 timer om dagen eller mindre... hvis jeg kan det, så foretrækker jeg helt klart det...

førtidspension kan ligne en nem løsning, men hvis jeg kan arbejde så vil vil vil jeg... begge mine forældre får Førtidspension....

Anmeld

20. maj 2010

hc=k

ka-ri-na skriver:

men er det det du helst vil?

jeg vil absolut helts arbejde det jeg nu kan... om det så er 4 timer om dagen eller mindre... hvis jeg kan det, så foretrækker jeg helt klart det...

førtidspension kan ligne en nem løsning, men hvis jeg kan arbejde så vil vil vil jeg... begge mine forældre får Førtidspension....

Lige nu er det det jeg vil, men det er mest fordi jeg simpelthen bare har haft det så svært med det hele og har haft rigtig meget angst når jeg har arbejdet. Jeg er rigtigt bange for Angsten og ligemeget hvad jeg gør så synes jeg bare ikke at angsten for angsten går væk.

Jeg skal i behandling her d. 14 juni og så ved jeg jo ikke hvordan det hele kommer til at se ud, men hvis jeg skulle vælge lige nu her og i dag så ville jeg vælge pension så jeg kan få ro.

Anmeld

20. maj 2010

Ni-ko-li-ne

hc=k skriver:

Lige nu er det det jeg vil, men det er mest fordi jeg simpelthen bare har haft det så svært med det hele og har haft rigtig meget angst når jeg har arbejdet. Jeg er rigtigt bange for Angsten og ligemeget hvad jeg gør så synes jeg bare ikke at angsten for angsten går væk.

Jeg skal i behandling her d. 14 juni og så ved jeg jo ikke hvordan det hele kommer til at se ud, men hvis jeg skulle vælge lige nu her og i dag så ville jeg vælge pension så jeg kan få ro.

jeg har selv lidt af angst... hvis man nogensinde kan sige det forsvinder?

din angst vil jo ikke forsvinde af en førtidspension... jeg synes nærmere de burde give dig ro til behandling.... så du kan komme angsten til livs, så meget man nu kan... først der kan man vurdere hvor skidt/godt det bliver...

men ja, angsten kan ALTID blusse op.... derfor gælder det om at lære at håndtere den... hvilket er svært...

jeg håber din behandling kan hjælpe dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.