SÅ fik jeg en tid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.901 visninger
22 svar
0 synes godt om
20. maj 2010

hc=k

Igår fik jeg brev fra en klinik for psykotiske lidelser om at jeg har fået en tid hos en læge og en sygeplejeske. Jeg har allerede fået tid d. 14 juni så der er jo ikke længe til. Det er rigtig dejligt at jeg ved at der snart kommer til at ske noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

hc=k skriver:

Igår fik jeg brev fra en klinik for psykotiske lidelser om at jeg har fået en tid hos en læge og en sygeplejeske. Jeg har allerede fået tid d. 14 juni så der er jo ikke længe til. Det er rigtig dejligt at jeg ved at der snart kommer til at ske noget.

Det er da fantastisk at høre... Så kan man se lidt fremad igen..

Har selv siddet med en læge og sygeplejske til en del samtaler, dog om noget andet..

Anmeld

20. maj 2010

hc=k

Jeg synes bare det er så rart at jeg nu har noget at forholde mig til. Også så jeg har noget jeg kan fortælle kommunen som sidder og ånder mig i nakken hver dag fordi de mener at man som 23 årig ikke bare kan tillade sig at være syg.

Anmeld

20. maj 2010

hc=k skriver:

Jeg synes bare det er så rart at jeg nu har noget at forholde mig til. Også så jeg har noget jeg kan fortælle kommunen som sidder og ånder mig i nakken hver dag fordi de mener at man som 23 årig ikke bare kan tillade sig at være syg.

det må være lækkert...

Kommuner er ikke altid lige åbensindet hvad physisk lidelser...

Anmeld

20. maj 2010

hc=k

Nej de er nemlig ej og det er bare skide træls. Jeg har ADHD så det er jo ikke ligefrem noget som kan snakkes væk som fx. deprassion jo.

Anmeld

20. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det lyder bare dejligt, at du har fået en hurtig tid. Så har du noget, at se hen imod  Det skal blive godt for dig, at få hjælp og komme videre

Kh. Katja

Anmeld

20. maj 2010

hc=k

Jeg er bare så super glad

Anmeld

20. maj 2010

hc=k skriver:

Nej de er nemlig ej og det er bare skide træls. Jeg har ADHD så det er jo ikke ligefrem noget som kan snakkes væk som fx. deprassion jo.

Syntes deres system er lidt mærkelig skruet sammen...

Fik jo opereret min tommeltot stiv i feb og rendte rundt med gips i 10 uger. Men skulle alligevel ned på jobcenter kommunen og besvare spørgsmål om hvorfor jeg gik sygmeldt.. Og det var jo ret synligt. Gjorde dem også klart at jeg syntes det er dybt godnat at vi alle skal kollektivt afstraffes, for har jo arbejde og de vented jo også bare på jeg skulle begynde igen..

Anmeld

20. maj 2010

hc=k

Mor til Frederic skriver:

Syntes deres system er lidt mærkelig skruet sammen...

Fik jo opereret min tommeltot stiv i feb og rendte rundt med gips i 10 uger. Men skulle alligevel ned på jobcenter kommunen og besvare spørgsmål om hvorfor jeg gik sygmeldt.. Og det var jo ret synligt. Gjorde dem også klart at jeg syntes det er dybt godnat at vi alle skal kollektivt afstraffes, for har jo arbejde og de vented jo også bare på jeg skulle begynde igen..

Jamen det er bare dybt godnat. Jeg er sygmeldt nu jo og lægen siger at jeg skal have ro, men alligevel skal jeg så udfylde et skema hver 3. måned ( det er altså svært ), men jeg skal også hver 7. dag ind på nettet og melde min som Aktivt jobsøgende. Det er jo hul i hovedet for jeg er jo ikke Aktivt jobsøgnede.

Anmeld

20. maj 2010

hc=k skriver:

Jamen det er bare dybt godnat. Jeg er sygmeldt nu jo og lægen siger at jeg skal have ro, men alligevel skal jeg så udfylde et skema hver 3. måned ( det er altså svært ), men jeg skal også hver 7. dag ind på nettet og melde min som Aktivt jobsøgende. Det er jo hul i hovedet for jeg er jo ikke Aktivt jobsøgnede.

pyh det slap jeg så for...

Men ærligt, de papire kan man jo alligevel ikke udfylde 100%. Ved sidste møde fik jeg at vide jeg var for rask til at gå hjemme, men ikke rask nok til at starte i mit normale arbejde... Om jeg ikke kunne komme i aktivering på mit arbejde?

Jo da... fik da lært at lave kaffe, for det at passe tlf og give kollega'erne opgaver/ture er vi jo vant til. For det gør vi jo selv når alle på kontor er taget til møde osv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.