Mistet min engle pige :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.980 visninger
30 svar
0 synes godt om
19. maj 2010

EmOssA

Ved slet ikke hvor og hvordan jeg skal begynde.

Jeg havde lige fyldt 35 uger,en fredag, mærkede rigtig meget liv hverdag., hver aften kunne jeg mærke hun hikkede., næstedag kunne jeg ikke mærke noget til morgenen det var nok normalt tænkte jeg hvis hun ikke bevægede sig om morgenen kunne j mærke noget hen mod dagen ,. jeg lagde mig til at sove, tænkte nok at hun ville bevæge sig hvis jeg var i vile. da jeg vågnede dagen efter kunne jeg stadig ikke mærke noget. jeg ringede ind på fødegangen de kaldte mig ind., jeg havde slet ikke nogen tanke om hvad der kunne være sket.

da jeg kom der ud lyttede de efter hjerte, men kunne ikke høre andet end mit eget hjerte som kom helt dybt fra,. jordemorden kaldte på en der havde mere styr på det., hun sagde jeg skulle være helt rolig, der var nok ikke sket noget., overlægen kom og scannede efter hjertet, men det hele var gået i stå,. jeg var helt væk kunne slet ikke tænke på noget,. det hele var blevet sort for mig. min største tryst min mand er her heller ikke,. han bor i tyrkiet han har ikke ophold,. at leve alt det her fra hinanden gjorde mig mere ondt,. jeg kunne slet ikke snakke med lægerne ik andet end nikke til dem, det var mit første barn,. der gik 1 dag hjemme., og en nat på sygehuset., jeg blev sat igang,. det hele gik rigtig hurtigt,. hun havde hovedet nede i 3 mdr.,hun var viklet ind i navlebåndet flere gange om halsen og benene,.  da jeg så hende så skøn som hun var holdte hendes hånd havde hende oppe kunne jeg slet ikke holde det ud., tanken som var at man skulle se hende i live kigge i hendes øjne og få smilet tilbage.

hun blev begravet 19-03-10

det er rigtig hårde oplevelser man kommer igennem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

otlitrom

Det gør mig virkelig ondt, det må være en ubeskrivelig sorg!

Stort knus!

Anmeld

19. maj 2010

Lady Marion <3

Gør mig frygteligt ondt   Håber du har nogen at snakke med

Anmeld

19. maj 2010

EmOssA

Muffi . skriver:

Gør mig frygteligt ondt   Håber du har nogen at snakke med

Jeg vil gerne snakke med nogen som har oplevet det,. det hele er bare så indviklet

Anmeld

19. maj 2010

EmOssA

kitty skriver:

Det gør mig virkelig ondt, det må være en ubeskrivelig sorg!

Stort knus!

Jah det er det det er ubeskriveligt., ved slet ikke hvordan jeg kan udtrykke mig rigtig,.

Anmeld

19. maj 2010

Lady Marion <3

Emine skriver:

Jeg vil gerne snakke med nogen som har oplevet det,. det hele er bare så indviklet

Der må være nogen foreninger , Kunne jordemoderen ikke henvise dig ?  Ellers er der nogle søde tøser herinde der har været det samme igennem

Anmeld

19. maj 2010

EmOssA

Muffi . skriver:

Der må være nogen foreninger , Kunne jordemoderen ikke henvise dig ?  Ellers er der nogle søde tøser herinde der har været det samme igennem

jo jo ., men jeg er ikke den type som kan snakke ,. jeg kan skrive mere end jeg snakker .,

Anmeld

19. maj 2010

Lulle25

Det må være så hårdt det I går igennem. Har desværre ingen ord der kan hjælpe men det burde forbydes at nogen skal igennem sådan en oplevelse.

Mange tanker Louise

Anmeld

19. maj 2010

Lady Marion <3

Emine skriver:

jo jo ., men jeg er ikke den type som kan snakke ,. jeg kan skrive mere end jeg snakker .,

Så skriv   Skriv breve til din lille engel , eller til folk der står dig nær ,, Det hjælper ..

Anmeld

19. maj 2010

EmOssA

Lulle25 skriver:

Det må være så hårdt det I går igennem. Har desværre ingen ord der kan hjælpe men det burde forbydes at nogen skal igennem sådan en oplevelse.

Mange tanker Louise

jeg syntes at man skal tjekkes mere end man blir gjort., hvad nytter det for mig at blive tjekket flere gange så mange gange man vil efter man har oplevet det,. jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige,.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.