Mistet min engle pige :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

EmOssA

Muffi . skriver:

Så skriv   Skriv breve til din lille engel , eller til folk der står dig nær ,, Det hjælper ..

jeg har prøvet., det eneste jeg har tilbage fra hende er hånd og fod aftryk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Lady Marion <3

Emine skriver:

jeg har prøvet., det eneste jeg har tilbage fra hende er hånd og fod aftryk

Der må være nogle forums kun for folk der har været igennem spædbarnsdød som man kan skrive i   Der må jo være andre der har det ligesom dig .

Anmeld

19. maj 2010

EmOssA

Muffi . skriver:

Der må være nogle forums kun for folk der har været igennem spædbarnsdød som man kan skrive i   Der må jo være andre der har det ligesom dig .

har slet ikke søgt om det rent ud sagt,. vidste slet ikke at der var sådan noget som man kunne dele det med., har først tænkt på det idag og blevet medlm.

Anmeld

19. maj 2010

Lulle25

Emine skriver:

jeg syntes at man skal tjekkes mere end man blir gjort., hvad nytter det for mig at blive tjekket flere gange så mange gange man vil efter man har oplevet det,. jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige,.

Håber det bedste for jer bliver bare så ked af det indeni når jeg høre at nogen har mistet for det må være så svært og hårdt. Mange tanker Louise

Anmeld

19. maj 2010

iris-mor

Hvor jeg føler med dig, godt du vil tale om det, det kan være en meget stor hjælp.

Der er en gruppe for forældre der mister/ eller mor til en engel, på netdoktor er jeg ret sikker på, eller også er det på min-mave.

Jeg så det i sin tid, men turde simpelthen ikke læse deres beretninger, for var selv gravid.

klem og positive tanker ida

Anmeld

19. maj 2010

EmOssA

det eneste jeg kan  tænke på er at hun var så smuk det eneste jeg har tilbage fra hende er hånd og fod aftryk

Anmeld

19. maj 2010

EmOssA

iris-mor skriver:

Hvor jeg føler med dig, godt du vil tale om det, det kan være en meget stor hjælp.

Der er en gruppe for forældre der mister/ eller mor til en engel, på netdoktor er jeg ret sikker på, eller også er det på min-mave.

Jeg så det i sin tid, men turde simpelthen ikke læse deres beretninger, for var selv gravid.

klem og positive tanker ida

ved slet ikke hvad jeg skal sige., det hele er så ubeskriveligt,.

Anmeld

19. maj 2010

Silvermist1

Kære Emina,

Ingen ord kan beskrive hvor meget jeg føler med Jer. Verden er til tider dybt uretfærdig. Jeg håber virkelig at I får al den opbakning og støtte I får brug for. Jeg ønsker Jer alt bedste fremover. Varme tanker til Jer og Jeres lille smukke englepige

Anmeld

19. maj 2010

EmOssA

Silvermist skriver:

Kære Emina,

Ingen ord kan beskrive hvor meget jeg føler med Jer. Verden er til tider dybt uretfærdig. Jeg håber virkelig at I får al den opbakning og støtte I får brug for. Jeg ønsker Jer alt bedste fremover. Varme tanker til Jer og Jeres lille smukke englepige

Mange tak ., jeg kan ikke sætte ord  for hvad jeg skal sige

Anmeld

19. maj 2010

MinWilliam

Det gør mig virkelig ondt og høre..

Du får et kæmpe kram og tanker  herfra mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.