Min samling er komplet :d yay...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2010

LinLin

Maria. skriver:

Hold ud..!! Fantasia-filmene kommer i slutningen af året, eller starten af næste år.. De er på trapperne..

Jeg mangler én efterfølger: Belles magiske verden..

Det lyder godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Firvaldur

Hey

Jeg har lige fået et stort problem, eller en stor sorg: Mit Aristocats kasettebånd er gået i stykker og selv om jeg selv kan hele båndet udenad, så er mine børn lige blevet forelsket i det gamle kasettebånd og er lige så triste som mig over tabet. Er der nogen måde jeg kan købe en digitalisering av det gamle hørespil af dig? Jeg har ledt på hele nettet for at finde det, men det ser ikke ud til at findes. Det er den gamle version fra 1971 "Fortællinger og sange fra den originale danske udgave" af Aristocats jeg leder efter. Det er den du har, ikke sandt? 

Kærlig hilsen 

Rakel

Anmeld

9. marts 2012

Zafir

Firvaldur skriver:

Hey

Jeg har lige fået et stort problem, eller en stor sorg: Mit Aristocats kasettebånd er gået i stykker og selv om jeg selv kan hele båndet udenad, så er mine børn lige blevet forelsket i det gamle kasettebånd og er lige så triste som mig over tabet. Er der nogen måde jeg kan købe en digitalisering av det gamle hørespil af dig? Jeg har ledt på hele nettet for at finde det, men det ser ikke ud til at findes. Det er den gamle version fra 1971 "Fortællinger og sange fra den originale danske udgave" af Aristocats jeg leder efter. Det er den du har, ikke sandt? 

Kærlig hilsen 

Rakel

LIGE præcis!!! - Det er præcis en af dem jeg har digitaliseret

Skal du ha?

Anmeld

9. marts 2012

Firvaldur

Jaaaaa! Hvordan gør jeg for at få den?

Anmeld

9. marts 2012

Zafir

Firvaldur skriver:

Jaaaaa! Hvordan gør jeg for at få den?

Har sendt dig en mail (altså en pb herinde).

Hvordan fandt du tråden?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.