Min samling er komplet :d yay...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.795 visninger
24 svar
0 synes godt om
19. maj 2010

Zafir

Jeg har længe gået og fået digitaliseret de originale Disney inspilninger, fra filme. - Altså de første indtalinger. Med fortæller, sange osv... Faaaaaantastisk.

Jeg har jo naturligvis fået digitaliseret de bånd jeg selv havde fra jeg var barn. Og på mirakuløsvis, var der en pædagog i Iduns børnehave der havde resten af dem jeg manglede. WEeeeee

Jeg har lige fået de sidste 4 på CD idag. Jeg er UBER LYKKELIG!!! Jeg har hørt Aristocats på vej hjem fra arbejde i den originale indtaling, med de RIGTIGE stemmer og de rigtig RÅ formuleringer osv. I'm in heaven!!!...  'Det er ikke betoven moar, men det er FUUUUULD af beat ' Smelte... Suk...

Nå, men det var bare et super mega glædes udbrud fra min side idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

businesstigger

Nu er jeg rimlig misundelig!

Men tillykke med den komplette samling

Anmeld

19. maj 2010

Maria.

Zafir skriver:

Jeg har længe gået og fået digitaliseret de originale Disney inspilninger, fra filme. - Altså de første indtalinger. Med fortæller, sange osv... Faaaaaantastisk.

Jeg har jo naturligvis fået digitaliseret de bånd jeg selv havde fra jeg var barn. Og på mirakuløsvis, var der en pædagog i Iduns børnehave der havde resten af dem jeg manglede. WEeeeee

Jeg har lige fået de sidste 4 på CD idag. Jeg er UBER LYKKELIG!!! Jeg har hørt Aristocats på vej hjem fra arbejde i den originale indtaling, med de RIGTIGE stemmer og de rigtig RÅ formuleringer osv. I'm in heaven!!!...  'Det er ikke betoven moar, men det er FUUUUULD af beat ' Smelte... Suk...

Nå, men det var bare et super mega glædes udbrud fra min side idag

Aj, kald mig lige dum.. Jeg ved ikke hva det er du har fået lavet!? Er det film, eller er det "bare" historierne på cd?

Anmeld

19. maj 2010

oo

aj altså! kunne du ikke lave et katalog og så kunne man sende dig cd'ere, så du kunne brænde dem? det ville være MEGAnice

Anmeld

19. maj 2010

Zafir

Aj, kald mig lige dum.. Jeg ved ikke hva det er du har fået lavet!? Er det film, eller er det "bare" historierne på cd?

Altså dengang i gaaaaaaaaaaaamle dage, da jeg var barn og filmene ikke kom på vhs endnu (den første var Den lille Havfrue i 1990), da udkom disney klassikerne på kassettebånd og lp. Det var lydsporet fra filmen, med en fortæller der fortalte når der skiftede scene osv. Det er HELT fantastisk at høre på.

MEN mine kassettebånd er MEGET slidt, så jeg har ikke villet have at Idun skulle høre dem særlig meget.

Så har en af 'mine' blinde fra arbejdet, som er en rigtig lydnørd, digitaliseret dem for mig. Så nu har jeg dem på cd'er YAY... og altså også på mp3. Det er bare faaaaaaaantastisk Det vil aldrig forgå, for jeg har jo allerede kopi på min computer jo

Anmeld

19. maj 2010

Maria.

Zafir skriver:

Altså dengang i gaaaaaaaaaaaamle dage, da jeg var barn og filmene ikke kom på vhs endnu (den første var Den lille Havfrue i 1990), da udkom disney klassikerne på kassettebånd og lp. Det var lydsporet fra filmen, med en fortæller der fortalte når der skiftede scene osv. Det er HELT fantastisk at høre på.

MEN mine kassettebånd er MEGET slidt, så jeg har ikke villet have at Idun skulle høre dem særlig meget.

Så har en af 'mine' blinde fra arbejdet, som er en rigtig lydnørd, digitaliseret dem for mig. Så nu har jeg dem på cd'er YAY... og altså også på mp3. Det er bare faaaaaaaantastisk Det vil aldrig forgå, for jeg har jo allerede kopi på min computer jo

Nå ja, sådan nogle har jeg da også haft.. Med bog til..

Jeg mangler én disney dvd, så er min samling komplet!

Kan bare ikke skaffe den nogen steder!!

Anmeld

19. maj 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

NØØØJ,jeg er også så "gammel" at jeg med glæde kan huske dem,og jeg er også pænt misundelig

Hmmm,kan du ikke lægge dem på en side eller noget,så man evt. kan downloade dem??Det ville bare være coooool

Anmeld

19. maj 2010

Zafir

Nå ja, sådan nogle har jeg da også haft.. Med bog til..

Jeg mangler én disney dvd, så er min samling komplet!

Kan bare ikke skaffe den nogen steder!!

NIx... Det er IKKE dem med bog til... Det er light udgaven...

De her er the real deal... hehe...

Anmeld

19. maj 2010

Maria.

Zafir skriver:

NIx... Det er IKKE dem med bog til... Det er light udgaven...

De her er the real deal... hehe...

Altså HELE historien!?

Anmeld

19. maj 2010

Zafir

Altså HELE historien!?

TJÆK Og ALLE sangene ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.