Min samling er komplet :d yay...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

Maria.

Zafir skriver:

TJÆK Og ALLE sangene ...

Orh ja.. BLÆR! Men foretrækker nu dvd'er.. Det er SÅ hyggeligt sådan en søndag hvor det regner..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

lululupo

uhhhhh nice

Anmeld

19. maj 2010

AnneBJ

Årh du er heldig! Jeg er igang med DVD samlingen, og hullerne bliver efterhånden færre og færre, selvom de godt nok er svære at få fat i, nogle af dem!

Tillykke med samlingen - jeg glæder mig på dit barn ( kommende børn) over at de kan vokse op med de RIGTIGE stemmer fra Disney!

Anmeld

19. maj 2010

Zafir

uhhhhh nice

Ja mega mega nice

Anmeld

19. maj 2010

Zafir

Orh ja.. BLÆR! Men foretrækker nu dvd'er.. Det er SÅ hyggeligt sådan en søndag hvor det regner..

Ork fnis... Jeg har da også dvd'erne... Det her er bare noget andet. Dog er det ikke ALLE dem de kalder klassikere, jeg ønsker at eje, men jeg er ret langt i min samling der.

Dog gik der LANG tid før Idun gad at se dem, for det er jo mors film...  = kedelige?!... LOL

Anmeld

19. maj 2010

Zafir

Årh du er heldig! Jeg er igang med DVD samlingen, og hullerne bliver efterhånden færre og færre, selvom de godt nok er svære at få fat i, nogle af dem!

Tillykke med samlingen - jeg glæder mig på dit barn ( kommende børn) over at de kan vokse op med de RIGTIGE stemmer fra Disney!

Tak Jeg er også bare selv SÅ ked af at de bliver lavet om, når de kommer på dvd... Fx. pinocio-stemmen... Den har de jo lavet om, fordi det var daimi der indtalte den og disney ville ikke have at den var indtalt af en kvinde. SUk...

Anmeld

19. maj 2010

LinLin

Maria. skriver:

Nå ja, sådan nogle har jeg da også haft.. Med bog til..

Jeg mangler én disney dvd, så er min samling komplet!

Kan bare ikke skaffe den nogen steder!!

Ih - så tæt på! Jeg mangler de to Fantasia-film - har set den første på nettet til 800 kr

Anmeld

19. maj 2010

Maria.

Mor til David skriver:

Ih - så tæt på! Jeg mangler de to Fantasia-film - har set den første på nettet til 800 kr

Hold ud..!! Fantasia-filmene kommer i slutningen af året, eller starten af næste år.. De er på trapperne..

Jeg mangler én efterfølger: Belles magiske verden..

Anmeld

19. maj 2010

Sakris

Maria. skriver:

Nå ja, sådan nogle har jeg da også haft.. Med bog til..

Jeg mangler én disney dvd, så er min samling komplet!

Kan bare ikke skaffe den nogen steder!!

Uh det gør jeg også kun.... Fantasia 2000! Hvilken en mangler du???

Anmeld

19. maj 2010

Sakris

Maria. skriver:

Hold ud..!! Fantasia-filmene kommer i slutningen af året, eller starten af næste år.. De er på trapperne..

Jeg mangler én efterfølger: Belles magiske verden..

Ah du havde svaret... Jeg samler mest de nummererede og 3D filmene. Af 3D film er jeg stort set ligeglad med hvem der laver dem, men tror ikke jeg mangler nogle af Pixars!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.